Forum grupa: Biura turystyczne
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.9.221.*
|
Data wysłania:
|
2009-07-18 14:57
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
To strasznie dziadowskie biuro. w listopadzie 2008r byłem z nimi w Egipcie przez 4 dni mieszkaliśmy w jakiejś norze zamiast w hotelu **** Ja miałem pobyt 12 dniowy ale ci co przyjechali na 5 dni byli zrozpaczeni. Rezydenci byli bezradni wkręcali nam kit. Do dziś staram się o rekompensatę jednak BEZSKUTECZNIE Jurek
|
Odpowiedzi:
madera z ITAKA PORAZKA VILA GALE SANTA CRUZ [2009-10-22 15:57 212.76.37.*]
zdecydowanie nie polecam z Itaką i jej zakłamanym ignorantem zalizanym Juliuszem mam nadzije ze go szybko zwolnia TACY LUDZIE NIE POWINNI PRACOWAC!!!!! jedyne co go interesuje to wycieczki i kaska - a tak dla osob planujacych wyjazd polecam przetrzepanie mu pyska na poczatek to moze w koncu sie oduczy traktowania ludzi jak bydła. Dla mnie to najgorasze jesli jakis zakłamany smiec a do tego leniwy traktuje polaków jak BYDŁO. to taki najwiekszy mankament ITAKI - fakt ze wiele nie mogli zepsuc. Co do hotelu to strasznie trzeba uwazac na all inclusive nie wiadomo do konca co jest wliczone a pozniej przy wymeldowaniu pokazuja rachunek i płac albo wzywaja policje, a oczywiscie oczywiscie JULiUSZ zapomina o wielu sprawach poinformowac bo co niby go to pozniej interesuje!!!!!!!!!! Hotel dosc przereklamowany obsługa słabo z jezykiem i NIESTETY NIE LUBIA POLAKÓW i NAWET TYCH KULTURALNIE PIJACYCH PO DRINKU WIECZOREM. WOLA NIEMIECKIE WYCIECZKI STARSYCH OSOB KTORE MAŁO JEDZA W OGOLE NIE PIJA I JEZDZA NA WyCIECYKI STRASZNE ALE PRAWDZIWE!!!!!!! MIchał Własnie wrocilem odpowiedz »
madera z ITAKA PORAZKA VILA GALE SANTA CRUZ [2011-11-20 02:25 83.22.193.*]
Przykre, ale 2 lata później "hujek" Julek ma się dobrze, a jakoś oferowanych usług pokrywa się z opisem z przed 2 lat. Moge jedynie dodać kompletny brak opieki rezydentów: ograniczony do 2ch połgodzinnych spotkań na których sprzedawano wycieczki fakultatywne (ceny oczywiscie mocno zawyżone), zero animacji, odwoływanie wycieczek ze wzgledu na sztorm gdy prognozy (i faktyczna pogoda) mówią o słońcu i jednym z najładniejszych dni od 2 tygodni. odpowiedz »
|
Zgłoś problem z tą stroną »
|