|
Wątek:
|
Upadło biuro Kopernik Travel - Warszawski Urząd Marszałkowski sprowadza turystów do kraju
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.187.132.*
|
Data wysłania:
|
2009-07-17 15:36
|
Temat:
|
Kopernik Travel upadło
|
Treść:
|
Współczuje turystom,że nie wyjadą lub koczują na jakimś lotnisku.Moi drodzy tak to jest jak chcemy za małe piniązki zwiedzać świat,a zasoby się kurczą.... mamy to co mamy. Naciskamy na biura o zniżki, rabaty- aż w końcu trach: nie ma kasy, wczasów.... a podróżówać trzeba z wiarygodnymi biurami, kupować w biurach agencyjnych ze stażem 15-letnim. Nie zawsze łakommy się niską ceną....to na końcu wychodzi i tak pod kreską.
|
Odpowiedzi:
Kopernik Travel upadło [2009-07-17 16:46 122.201.41.*]
Otóż przeciętny Polak za 50 zł jest gotowy do Egiptu na miotle polecieć. Większość z tych co nie maja jak teraz wrócić i już nie poleca właśnie do tej kategorii się zalicza. Jedyne kryteria przy wyborze oferty to cena, cena i jeszcze raz cena. Taki jest polski rynek. odpowiedz » Kopernik Travel upadło [2009-07-17 17:30 83.30.40.*]
moze Ty jestes tym przecietnym Polakiem który chce lecie na miotle... jesli nie jestes w naszej sytuacji lepiej sie nie wypowiadaj, rezerwujac wakacje w listopadzie nie wiedzielismy co sie bedzie działo na rynku w lipcu, juz kilka lat latałam z tym biurem i zawsze było wszystko wporzadku... odpowiedz » Kopernik Travel upadło [2009-07-17 19:03 122.201.41.*]
I co CENA była głównym kryterium?? bo nie powiesz chyba, że lepsza oferta. odpowiedz » Kopernik Travel upadło [2009-07-20 21:45 188.33.123.*]
Teraz może powiecie,że trzeba kupować wyjazdy za 10 tys zł..Jak nie idiota to kretyn. odpowiedz » Kopernik Travel upadło [2009-07-21 09:23 122.201.41.*]
Nikt nie każe przepłacać jak oferta nie jest tego warta. Ale jeśli cena za hotel odbiega znacznie w dół od średniej rynkowej to to powinien być sygnał ostrzegawczy. Polakom tego instynktu brakuje. Chcemy kupować taniej niż najtańsze. Wtedy po wyjściu z biura mamy poczucie, że nie daliśmy się wykiwać. Prawda jest taka że do tej wycieczki to my jeszcze dopłacimy - frustracja po przyjeździe do hotelu. Tak też się dzieje, wystarczy popatrzeć na wszystkie fora i poczytać opinie o hotelach. Frustracja się wylewa bo jednak daliśmy się wykiwać! Zresztą nam łatwiej przychodzi coś skrytykować niż pochwalić. Mamy to chyba w genach. Chcąc płacić mało skazujemy się na najgorsze hotele a nawet jeśli hotel jest dobry to dostajemy najgorsze pokoje. Kopernik miał właśnie ofertę tańszą iż najtańsza. Tak jak i Open i wiele innych biur które zniknęły. odpowiedz » Kopernik Travel upadło [2009-07-23 14:53 84.40.233.*]
klienci walczą o każde kilka złotych, żeby obniżyć im cenę, a później jak widzą, że po obniżeniu ceny standard również zmalał, to są wielkie pretesje i awantury, że przecież oni mogli zaplacić te 50 zł więcej, żeby być w "tamtym" hotelu jak Pani X, że zostali haniebnie oszukani itp. Polacy niestety oczekują standardu 5* w cenie schroniska. odpowiedz » Kopernik Travel upadło [2009-07-24 14:37 83.7.5.*]
Jestem za....najpierw kazdy chce tanio a potem placz bo biuro upadlo.Trzeba realnie podejsc do sprawy ...wszystko kosztuje. samolot,hotel,wyzywienie a nie myslec zeby bylo jak najtaniej odpowiedz »
|