|
Wątek:
|
Jak założyc biuro podrózy
|
Autor:
|
Czytelnik IP 193.200.82.*
|
Data wysłania:
|
2009-07-15 12:35
|
Temat:
|
Jak założyc biuro podrózy
|
Treść:
|
Witam, widzę, że robi Pan antyreklamę systemowi SART. I w zasadzie w dużej mierze ma Pan racje, odczuwając to jako klient - agent: - obecnie z systemu sart korzysta ponad 3000 agentów, system dla agentów jest bezpłatny, bardzo obciążony. Obecnie rozwiązaliśmy ten problem dokupując następny serwer. Jednakże fakt, system przeciążony, wiesza się i powoduje flustrację - staramy się to poprawić. Od 20 lipca 2010 powinno być już w porządku. Jeśli chodzi o IP, to możemy Panu założyć wirtualny IP w Polsce, aby przetestował Pan wówczas pozycjonowanie, czy to wpłynie na lepsze efekty, ponieważ nasz zespół specjalistów nie znalazł żadnego dowodu na to, że IP ze strefy poza polskiej pozycjonowane jest niżej, zaprzecza to w ogóle filozofii Internetu, ponieważ większość dużych firm hosting ma poza Polską, w tym nasza firma, która korzysta z łącza o przepustowości giga… . Co do starości systemu nie zgadzam się, jest bardzo nowoczesny i dużo rozwiązań, które nie posiadają inne systemu. W wyszukiwarce internetowej są zintegrowani również operatorzy z innych systemów rezerwacji, wiec portal ma najbogatsza ofertę. Sprawa dużych touroperatorów - tutaj ma Pan zupełną rację, nasz cennik usług powstał w 1998 roku i od tego czasu nie zmienił się. Dlatego jesteśmy systemem rezerwacji bardzo drogim dla dużych touroperatorów, natomiast nasza filozofia to, więcej niż system rezerwacji, to marketing, to portale turystyczne, to promocja, której nie oferuje żaden inny system rezerwacji w Polsce. Jednakże dla touroperatorów o marce operatora krajowego należałoby stworzyć specjalną ofertę współpracy. I taką ofertę właśnie wprowadzamy i mam nadzieję, że będzie to dużą szansą na poszerzenie współpracy z dużymi touroperatorami. Sprzedaż - 10.000 PLN to tylko hasło reklamowe, uważam, że możliwości są dużo większe. Z mojej strony chętnie przeprowadzę Państwa biuro przez tą barierę, o ile jest Pan osobą znającą się na sprzedaży oferty turystycznej i umiejącą posługiwać się komputerem. Jako referencje mogę Panu podać osoby, które skorzystały z naszego doświadczenia i prowadzą agencję turystyczną z bardzo dobrymi efektami. Jeśli Pan nie ma wyników, to coś Pan w swoim działaniu zaniedbał, nie zauważa Pan jakiegoś szczegółu, który ma wpływ na wyniki. Ja jestem pewien, że jest to rozwiązanie najlepsze na rynku i jestem dyspozycyjny, aby to Panu udowodnić i przekonać Pana. W turystyce slogan 2 lata poczekać świadczy o pełnej nieudolności działania agencji. Czas dotyczy organizatorów turystyki i agencje, które prowadzą sprzedaż w sposób klasyczny przez lokal - biuro. Internet daje możliwości już po 10 minutach. Jeśli ktoś chce to przetestować zapraszam do siebie. Kontakt: Dariusz Cieśla 509878000, dc@man.pl
|