|
Wątek:
|
Poznań: 200 turystów miało problem z wylotem do Tunezji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.15.*
|
Data wysłania:
|
2009-06-06 16:54
|
Temat:
|
nt.fiszer
|
Treść:
|
Odradzam z tym biurem jakiekolwiek wyjazdy. Byłam w Tunezji w 2008 r jesienią totalna katastrofa. Czterogwiazdkowy hotel brudny, jedzenie fatalne, obsługa bezczelna nastawiona na łapówki. Opcja all nie istnieje w rozumieniu turysty bo ani jedzenia ani napitku. Alkohol mieszany z wodą z kranu i kolejki cały czas a tubylec się śmieje i mówi " skończyło się piwo i wódka". Tak, że nawet leczyć się z ich jedzenia nie ma czym zwłaszcza podczas ramadanu gdzie alkoholu w sklepach nie ma. Panie pilotujące na lotnisko wciskają kity pt proszę przed przejściem bramek wydać wszystką walutę bo nie można za bramki przejść z tunezyjską walutą. I co się okazało biuro sprzedające wycieczkę mówi o 6 i 1/2 dnia gdzie tak naprawdę rano po śniadaniu wyjazd z hotelu o 11 a wylot był spóżniony po godz 19 i tak jak idioci siedzieliśmy czekając bez kasy, a za bramkami oczywiście można było za walutę tunezyjską kupić i napoje i jedzenie i wszytko czym dysponują sklepy wolnocłowe. Zmarnowany urlop, zjedzone nerwy, z zastrzykami na zatrucie powróciliśmy do kraju. Z czystym sumieniem odradzam to po prostu tragiczna pomyłka i za to powinni być jako biuro ukarani. Za niecały tydzień pobytu za dwie osoby ponad 3.600 zł to tragiczna nauczka. Do dzisiaj bujamy się z federacją konsumentów i z Urzędem Marszałkowskim skarżąc biuro, które przyznało zwrot 200 zł. Śmieszne? Nie! ale chętnie podzielę się tą opinią bo nie jestem psem ogrodnika! I niech nie mają obrotu na Polakach. Z tego biura najwięcej wyjeżdża Rosjan. Pozdrawiam forumowiczów i życzę udanych pobytów na urlopie. Wieśka
|