|
Wątek:
|
Rusza kampania promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2009-05-22 20:35
|
Temat:
|
Rusza kampania promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
|
Treść:
|
Aktualność: 18 maja 2009 roku, w Centrum Prasowym PAP w Warszawie, w obecności Prezydenta Gdyni Wojciecha Szczurka i zaproszonych organizatorów największych imprez tego lata w mieście, została zainaugurowana letnia kampania promocyjna Gdyni "Wiejjj do Gdyni".
Wiejjj do Gdyni! - jest hasłem najnowszej kampanii, która ma promować Gdynię jako miejsce różnorodnych, na światowym poziomie wydarzeń kulturalnych, sportowych oraz rekreacyjnych, mających służyć odpoczynkowi, estetycznym przeżyciom, edukacji, a także zdrowiu.
Do promocji zostały wybrane największe wydarzenia kulturalno - rekreacyjne, które odbędą się latem 2009 w Gdyni, tzn. Zlot Wielkich Żaglowców The Tall Ships' Races 2009 Gdynia, Heineken Open'er Festival, "Ladies" Jazz Festival, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Festiwal Kultur Świata Globaltica, Beach Party, Targi Wiatr i Woda, Gdynia Sailing Days oraz Scena Letnia na plaży w Orłowie.
Na bilbordach oraz citylightach w największych ośrodkach w Polsce (Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, na Śląsku, w Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Lublinie, Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu) widnieją plakaty z charakterystycznymi dla Gdyni motywami: morzem, plażą, żaglami oraz wiatrem.
Hasło kampanii oraz towarzyszące mu informacje na temat bogactwa oferty letniej Gdyni mają skusić mieszkańców innych regionów kraju i zagranicznych turystów do odwiedzenia Gdyni, a ponadto zaplanowania dłuższego odpoczynku. Pełną ofertę kalendarza imprez gdyńskich można odnaleźć na stronie www.gdynia.pl
Mariusz Waras, gdynianin, absolwent i wykładowca Akademii Sztuk Pięknych jest autorem kreacji graficznej.
Na potrzeby kampanii outdoorowej zostało zakupionych 1900 nośników. Prezentacja ekspozycji rozpoczęła się 6 maja, a potrwa do końca czerwca. Firma Clear Channel jest partnerem kampanii. Prócz outdooru została zaplanowana reklama w prasie ogólnopolskiej oraz materiały BTL.
Specjalnie na potrzey kampanii zorganizowano 18 maja 2009 roku w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej w Warszawie konferencję, w któej uczestniczyli organizatorzy największych imprez. Podczas spotkania zaprezentowano szczegóły letniej oferty Gdyni.
Dla mieszkańców Warszawy oraz turystów została przygotowana w tym samym dniu akcja promująca Gdynię. Ze względu na niedalekie położenie Dworca Centralnego na miejsce dodatkowej promocji zostało wybrane centrum handlowe Złote Tarasy. Tam, na gdyńskim stoisku zostanie zaprezentowana letnia oferta miasta. Mistrzynie Polski z drużyny Lotos PKO BP Gdynia wystąpią na niezwykłym meczu z udziałem publiczności. W tych wydarzeniach weźmie udział również gdyński zespół szantowy. Wystąpi ponadto grupa tancerzy breakdance, co będzie zwiastunem Bruk Festival w Gdyni.
Koszt kampanii outdoorowej wyniesie 500 000 tys. (druk plakatów, dzierżawa nośników, opracowanie graficzne, reklama w prasie, materiały BTL, działania ambientowe).
|
Odpowiedzi:
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni" [2009-05-22 20:35 95.158.97.*]
Zwłaszcza plaża powala z nóg i te wykopy na Skwerze Kosciuszki odpowiedz » Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni" [2009-05-22 22:01 95.40.88.*]
remont- czyli jak piszesz wykopy- kończą się lada dzień, no jasne, niech lepiej nic sie nie zmienia ... odpowiedz » Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni" [2009-05-23 07:09 95.158.97.*]
Jasne to wymarzone miejsce na wakacje :)-na mapie widać,że jest nad morzem tylko spróbuj gdzieś się wykąpać-co ja piszę -spróbuj wejść gdzieś do wody-chyba,że wykupisz sobie wygodne akwarium w miejscowym oceanarium. A na koncert to można jechać wszędzie-też mi promocja. odpowiedz » Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni" [2009-05-23 22:57 89.171.160.*]
Najlepiej nic nie robic, siedziec na dupie przed monitorem i swoje zale za przegranz zycie wylewac na klawiature wiecznie wylewac i marudzic, no ale wybaczam wkoncu jestes tylko zwyklym malym szarym polaczkiem a tutaj takich na peczki siedzi nic nie robi i tylko wiecznie narzeka. Jak masz zamiar pisac takie brednie to lepiej nic nie pisz bo juz sie odechciewa tego czytac gdzie sie nie wejdzie to znajdzie sie taka piazdeczka za przeproszeniem co tylko sie pojawia zeby swoj zal wylac i cos skrytykowac. odpowiedz » Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni" [2009-05-24 09:53 95.158.97.*]
W przeciwieństwie do przedmówcy moje życie nie jest na tyle przegrane żeby jechać na wakacje do Gdyni :). Dziwne to jednak,że fundusze na tzw promocje zwykle trafiają do firm oferujących bilbordy lub druk materiałów reklamowych. odpowiedz » Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni" [2009-05-24 10:15 89.171.160.*]
A czy ja mowie ze tam pojade? Wkurza mnie w tym kraju ze wiecznie wszyscy narzekaja, zamiast sie wspierac i cos razem robic to tylko dowalic komus i cieszyc sie jak mu nie wychodzi. O to Polska wlasnie:/ odpowiedz » Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do... [2009-05-24 11:21 95.158.97.*]
Ja może bym się i poświęcił i spędził jakiś weekend w tej Gdyni -gdybym miał świadomość,że w wyniku tej akcji promocyjnej chociaż jeden bezrobotny były stoczniowiec uzyska etat (etat-a nie pracę dorywczą) a tak to te billbordy mogą przyczynić się jedynie do pośredniego wypromowania jakiegoś eurodziałacza. odpowiedz » Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do... [2009-05-27 10:10 95.158.97.*]
A może by tak sprzątnąć dworzec? odpowiedz » Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do... [2009-05-28 22:03 89.206.32.*]
tak...posprzątać dworzec, usprawnić ruch na ulicach i napewno zamiast nastepnego marketu postawic przyzwoity parking.... juz lepiej przyjechac roewerem...na 100% nie znajdzies zmiejsca w centrum od 10 do 17 godziny odpowiedz » Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do... [2009-06-02 10:17 95.158.97.*]
A gdzie ten rower zostawisz np jak bedziesz chcial coś zjeść? odpowiedz » Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do... [2009-06-09 08:51 95.158.97.*]
A dlaczego parter i tak ciasnego oceanarium został zamieniony na skep z koszmarnymi pamiatkami ?-i tak na dole juz ryb nie widać a żółwie musiały zniknąć bo potrzebne chyba bylo miejsce na te pamiatki. odpowiedz »
|