|
Wątek:
|
Turyści chcą pozwać Triadę
|
Autor:
|
Czytelnik IP 95.158.97.*
|
Data wysłania:
|
2009-05-21 06:48
|
Temat:
|
wyjazd do Turcji.
|
Treść:
|
To,że biuro ma statystycznie dużą ilość klientów wcale nie musi świadczyć o jego rzetelności bo ilość mże świadczyć jedynie o skutecznym marketingu. Jeżeli nastąpiła zmiana hotelu a nie było działania "siły wyższej" typu trzęsienie ziemi to należy zwrócić całość bo klient podpisał umowę na zakwaterowanie w konkretnym hotelu.Najważniejsza jest lokalizacja hotelu a nie gwiazdki i zamiana nawet na jedna gwiazdke więcej bez zgody turysty jest niedozwolona.Jadąc do hotelu z własną plażą i np xx jesteśmy przygotowani na inny typ pobytu niż np w xxxx (nawet przy zamianie bez dopłaty-z tą sama ceną) gdy do plaży trzeba iść daleko a w barze hotelowym xxxx wszystko jest dużo droższe.Zmiana może nastąpić na hotel o takiej samej charakterystyce do której zaliczamy:lokalizację(to nie znaczy tylko ,że w tej samej miejscowości ale położenie hotelu względem centrum i atrakcji ujętych w programie typu plaża,basen etc) i poziom cen. Tyle,że to biuro teraz jest raczej nie do ruszenia bo podobno wyrejestrowało sie z Polski i jest zarejestrowane na Cyprze (gdzieś o tym czytałem w sieci)
|