|
Wątek:
|
Intercity walczy o klientów jadących nad morze!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.13.107.*
|
Data wysłania:
|
2009-05-15 08:40
|
Temat:
|
walka o pasażera
|
Treść:
|
Wczoraj tj. 13.05.2009 miałam sposobność na własnej skórze odczuć jak ta spółka walczy o kilenta. Chciałam kupić bilet na pociąg do Jastarni na lipec. Pani w kasie poinformowała nie, że zakup biletów na ten i kilika innych pociągów jest wstrzymana do odwołania. Nie umiała powiedzieć kiedy te bilety będą sprzedawane. Namoje żądanie podała mi numer do Warszawy. Tam Pani, która odebrała telefon była oburzona, skąd ja mam ten numer i n ie udzieliła mi żadnych informacji, za zaczęła mnie przesłuchiwać skąd mam ten służbowy telefon. Gratuluję takiej walki o klienta. Ta spółka coraz bardziej zaczyna przypominać mafię kolejową, a nie spółkę.
|