|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.13.7.*
|
Data wysłania:
|
2009-05-03 12:49
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
Witam wszystkich. Chcę przestrzec wszystkich przyszłych urlopowiczów o skandalicznych praktykach biura podróży Itaka. Sprawa jest dotyczy wyjazdu do Turcji i jest następująca: 1. 01.05.2009 - Wylot do Antalyi, zmieniona godzina wylotu z 8:30 na 11:30
2. Po przybyciu do HOTELu PARK w Kemerze gości wita brak ciepłej wody oraz trwający remont i zamknięta restauracja (jakaś prowizorka zrobiona nazewnątrz) a do tego zmiana godziny wylotu z 21:30 na 8:30.
3. 02.05.2009 - Rezydentka ignorując oburzenie 42 osób, nie daje sobie przerwać i nawija o nikogo nieinteresujących wycieczkach, wreszcie po awanturze obiecuje zmianę hotelu.
4. 03.05.2009 - Rezydentka nie załatwia zmiany hotelu, okazuje się, że brak wody spowodowany jest awaria jakiegoś zbiornika i najprawdopodobniej nie zostanie naprawiony, dochodzi do kolejnej awantury, po której ostentacyjnie opuszcza hotel i zostawia turystów na pastwę losu, o sytuacji zostaje powiadomiony TVN 24.
|