|
Wątek:
|
Polska jest słabo promowana na świecie?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 212.76.37.*
|
Data wysłania:
|
2009-04-25 12:43
|
Temat:
|
Promocja Polski na świecie jest słaba
|
Treść:
|
Jak Polska może być dobrze promowana kiedy od kilku już lat powołana do tego Polska Organizacja Turystyczna w praktyce zawiesiła jakąkolwiek aktywność?
|
Odpowiedzi:
Promocja Polski w CNN [2009-11-10 08:55 83.7.158.*]
Podając za Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych, kampania promocyjna naszego kraju w telewizji CNN przyniosła zamierzony cel. W badaniach wyłania się wizerunek Polski jako kraju wyróżniającego się od innych, o bogatej kulturze, prężnie się rozwijającym i atrakcyjnym pod względem lokalizacji dla inwestycji. Kampanię przeprowadzono w 18 tygodni. Zorganizowało ją: Ministerstwo Spraw Zagranicznych we współpracy z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polską Organizacją Turystyczną oraz Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Kampania towarzyszyła cyklowi programów odredakcyjnych "Autumn Of Change", poświęconych zmianom, jakie zaszły w Polsce po 1989 roku. Wyniki badań: Respondenci uważają, że Polska ma bogatą kulturę (66% przeciętnych widzów CNN oraz 75% odbiorców reklam Polski), własny, wyróżniający się wizerunek (odpowiednio 50% i 62%), jest jednym z najprężniej rozwijających się krajów Europy (49% i 57%), atrakcyjnym miejscem do spędzenia wakacji (48% oraz 60%), a także oferuje interesujące możliwości inwestycyjne (42% i 56%). Emisja reklam zachęciła również widzów do odwiedzenia Polski. 58% widzów CNN, którzy oglądali reklamy zadeklarowało chęć przyjazdu do naszego kraju. odpowiedz » Promocja Polski na świecie jest słaba [2009-04-25 19:21 83.250.163.*]
To bzdura badz zamierzona prowokacja. POT mimo zenujaco niskiego budzetu dziala i to w miare skromnych mozliwosci dosc dobrze, pomijajac okres obecnosci w kierownictwie tej organizacji takich asow jak np. niejaki Stasio WOJTERA i jego kumple z tego samego rozdania. Porownujac dzialania innych polskich przedstawicielstw powolanych do promocji Polski poza granicami, smialo mozna napisac, ze POIT-y to wzor do nasladowania. Oczywiscie jest popelnianych wiele bledow. Zbyt czesto teoria bierze gore nad praktyka, ale nie wylewajmy dziecka z kapiela... Dajmy mu zyc. narab odpowiedz » Promocja Polski na świecie jest słaba [2009-04-28 14:02 83.5.83.*]
POT ma mało pieniędzy? To kolejna instytucja dla spadochroniarzy, a nie specjalistów, gdzie pieniądze są marnowane, bo nikt się nie musi z tego rozliczać. Trzeba stworzyć normalną komercyjną organizację, do której zostaną przyjęci specjaliści, a nie koledzy. Na swoje pensje i nagrody pieniądze mają. Na podróże służbowe też. odpowiedz »
|