|
Wątek:
|
Wybieram się do Egiptu lub do Grecji przejrzałam ofertę rainbow tours i jest bardzo obiecująca.
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.191.130.*
|
Data wysłania:
|
2009-04-11 23:42
|
Temat:
|
TRAKTOWANIE KLIENTA PRZEZ B.P.Rainbow Tours
|
Treść:
|
Zanim zechcesz zapisać się na wyjazd z Rainbow Tours zapoznaj się z faktami jakie mnie spotkały w kontakcie z tą firmą. Zapisałem się na wycieczkę w ofercie First Minute tej firmy.Na ponad miesiąc przed wyjazdem pracodawca zaplanował dla mnie szkolenie i chciałem zmienić termin wycieczki ale okazało się wtedy że dla nich klient to nażędzie na którym trzeba żerować i wydoić z niego jak najwięcej.Początkowo poinformowano mnie że za zmianę terminu wycieczki która nie jest jeszcze potwierdzona muszę zapłacić jak za rezygnację i nabyć ją po aktualnej cenie na dany dzień (czyli zamiast844,60zł zapłaciłbym 993zł rezygnując również z darmowego ubezpieczenia od rezygnacji ale powinienem być usatysfakcjonowany gdy po pewnym czasie negocjacji Rainbow był gotów do rezygnacji z opłaty za zmianę terminu i liczył jedynie na 50%dopłaty kursowej-czyli 45zł i nowa cena miała wynosić jedynie 906zł.NIE WIEM JAKĄ ARYTMETYKĄ POSŁUGUJE SIĘ TA FIRMA ALE ZA CHOLERĘ 844,60+45 NIE CHCE MI DAĆ 906ZŁ:-).Poinformowano mnie również że to korzystniejsze warunki od standardowych czyli propozycja nie do odrzucenia. Nie była ona dla mnie satysfakcjonująca i dałem sobie czas. Potem okazało się że nie udało się zebrać Rainbowi wymaganego minimum chętnych na tę wycieczkę o czym również poinformowano mnie później niż mówi to umowa ale byłem na to przygotowany ze strony tej żenującej firmy.NO I OTRZYMAŁEM KOLEJNĄ OFERTĘ NIE DO ODRZUCENIA. Skoro nie chciałem zapłacić za własną zmianę terminu to teraz mogę wybrać nowy termin dopłacając różnicę w cenie. Rozumiem że dla Touroperatora nie jest przyjemnością rezygnacja z imprezy ale klient nie powinien płacić za to że nie są w stanie sprzedać danego terminu wycieczki. DLA PORÓWNANIA W ITACE MIAŁEM DWUKROTNIE ZMIENIANY TERMIN WYCIECZKI Z POWODU BRAKU CHĘTNYCH(RAZ Z DROŻSZEGO NA TAŃSZY-ZWRACAJĄC MI RÓŻNICĘ W CENIE,POTEM NIE PASOWAŁ MI TERMIN ZAPROPONOWANY PRZEZ BIURO I ZAPROPONOWANO MI NOWĄ OFERTĘ W TERMINIE MI ODPOWIADAJĄCYM(DROŻSZY O 300 ZŁ))ALE NIE BYŁ NIKT TAK BEZCZELNY BY PROPONOWAĆ MI DOPŁATĘ ZA TĘ ZMIANĘ. Rainbow targuje się ze mną o śmieszne 40 zł. a mi chodzi o sam fakt i nie zgadzam się z takim traktowaniem klientów. MOŻE DLATEGO ŻE SAM JESTEM HANDLOWCEM I OCZEKUJĘ TRAKTOWANIA KLIENTA NA POZIOMIE PODOBNYM DO TEGO JAKI ŚWIADCZĘ SWOIM KLIENTOM NA CODZIEŃ??? . . . A MOŻE DLATEGO ŻE CHCĘ SIĘ ODEGRAĆ???:-) . . . ALBO Z OBU POWODÓW!!!
|