Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Wybieram się do Egiptu lub do Grecji przejrzałam ofertę rainbow tours i jest bardzo obiecująca.
Autor: Czytelnik IP 89.191.130.*
Data wysłania: 2009-04-11 23:42
Temat: TRAKTOWANIE KLIENTA PRZEZ B.P.Rainbow Tours
Treść: Zanim zechcesz zapisać się na wyjazd z Rainbow Tours zapoznaj się z faktami jakie mnie spotkały w kontakcie z tą firmą.
Zapisałem się na wycieczkę w ofercie First Minute tej firmy.Na ponad miesiąc przed wyjazdem pracodawca zaplanował dla mnie szkolenie i chciałem zmienić termin wycieczki ale okazało się wtedy że dla nich klient to nażędzie na którym trzeba żerować i wydoić z niego jak najwięcej.Początkowo poinformowano mnie że za zmianę terminu wycieczki która nie jest jeszcze potwierdzona muszę zapłacić jak za rezygnację i nabyć ją po aktualnej cenie na dany dzień (czyli zamiast844,60zł zapłaciłbym 993zł rezygnując również z darmowego ubezpieczenia od rezygnacji ale powinienem być usatysfakcjonowany gdy po pewnym czasie negocjacji Rainbow był gotów do rezygnacji z opłaty za zmianę terminu i liczył jedynie na 50%dopłaty kursowej-czyli 45zł i nowa cena miała wynosić jedynie 906zł.NIE WIEM JAKĄ ARYTMETYKĄ POSŁUGUJE SIĘ TA FIRMA ALE ZA CHOLERĘ 844,60+45 NIE CHCE MI DAĆ 906ZŁ:-).Poinformowano mnie również że to korzystniejsze warunki od standardowych czyli propozycja nie do odrzucenia.
Nie była ona dla mnie satysfakcjonująca i dałem sobie czas.
Potem okazało się że nie udało się zebrać Rainbowi wymaganego minimum chętnych na tę wycieczkę o czym również poinformowano mnie później niż mówi to umowa ale byłem na to przygotowany ze strony tej żenującej firmy.NO I OTRZYMAŁEM KOLEJNĄ OFERTĘ NIE DO ODRZUCENIA.
Skoro nie chciałem zapłacić za własną zmianę terminu to teraz mogę wybrać nowy termin dopłacając różnicę w cenie.
Rozumiem że dla Touroperatora nie jest przyjemnością rezygnacja z imprezy ale klient nie powinien płacić za to że nie są w stanie sprzedać danego terminu wycieczki.
DLA PORÓWNANIA W ITACE MIAŁEM DWUKROTNIE ZMIENIANY TERMIN WYCIECZKI Z POWODU BRAKU CHĘTNYCH(RAZ Z DROŻSZEGO NA TAŃSZY-ZWRACAJĄC MI RÓŻNICĘ W CENIE,POTEM NIE PASOWAŁ MI TERMIN ZAPROPONOWANY PRZEZ BIURO I ZAPROPONOWANO MI NOWĄ OFERTĘ W TERMINIE MI ODPOWIADAJĄCYM(DROŻSZY O 300 ZŁ))ALE NIE BYŁ NIKT TAK BEZCZELNY BY PROPONOWAĆ MI DOPŁATĘ ZA TĘ ZMIANĘ.
Rainbow targuje się ze mną o śmieszne 40 zł. a mi chodzi o sam fakt i nie zgadzam się z takim traktowaniem klientów.
MOŻE DLATEGO ŻE SAM JESTEM HANDLOWCEM I OCZEKUJĘ TRAKTOWANIA KLIENTA NA POZIOMIE PODOBNYM DO TEGO JAKI ŚWIADCZĘ SWOIM KLIENTOM NA CODZIEŃ???
.
.
.
A MOŻE DLATEGO ŻE CHCĘ SIĘ ODEGRAĆ???:-)
.
.
.
ALBO Z OBU POWODÓW!!!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2025 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij