|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.238.236.*
|
Data wysłania:
|
2009-03-29 23:11
|
Temat:
|
ITAKA- proszę o opinie!
|
Treść:
|
PRZEPRASZAM ZA UŻYWANIE TYLKO DUŻYCH LITER ,ALE TO CELOWE -ŻEBY WIĘCEJ AMATORÓW STARTUJĄCYCH DO ITAKI ZAUWAŻYLO…… TO BIURO ZWYCZAJNIE PATRZY TYLKO NA WŁASNY INTERES. ZACHĘCAJĄCE REKLAMY,PRZEMIŁE TRAKTOWANIE KLIENTA JEST W TACE SPRAWĄ WAŻNĄ DO MOMENTU ,GDY KLIENT ZŁOWIONY I WPŁACI PEŁNĄ OPŁATĘ ZA IMPREZĘ. Nie jest ważne dla ITAKI ,czy ,tzw. "przewoźnik" spóźni się 5 albo 14 godzin. Uczestnik imprezy choćby był przez tzw. "przewoźnika" dostarczony jeszcze poźniej tam i do ojczyzny to Itaka i tak oceni,że wywiązała się z umowy. Ta firma nie rozumie ,że ma zadanie stworzyć wypoczynek klientowi,który za to płaci. Nie może być takiej spychotechniki - zawinił przewoźnik ,a nas to nie obchodzi. Itaka nie rozumie ,że klient zapłacił,żeby wypocząć ,zrelaksować się ,wrócić z przyjemnymi wspomnieniami. Nie może być sytuacji,żeby marzenia o komforcie ,wrażenia z przygody wędrownika popsuł tzw. "przewoźnik" ,a biuro Itaka potem stwierdziło ,że zrobiło swoje. Itaka łapie się najtańszych przewoźników /niektórzy doświadczeni twierdzą,że przewoźników ,którzy dysponują zdezelowanymi samolotami /../) . BP powinno zapewnić pełny komfort od zapisanej godziny rozpoczęcia imprezy w dniu zapisanym w umowie do ostatniej chwili trwania zakontraktowanej imprezy. W okresach nieprzewidzianych wcześniej przerw w imprezie powinna być właściwa troska o zadowolenie klienta : zapewnione posiłki ,opieka przedstawiciela BP / odrzucam wszystkich tzw. "rezydentów" ,bo to sfołocz ,że szkoda mówić. WYJAŚNIAM -DLACZEGO TO ZAPODJĘ - TO BIURO MA KLIENTÓW "GDZIEŚ"…….
|