|
Wątek:
|
Wrocław: pasażerowie nie polecieli, bo obsługa lotniska guzd
|
Autor:
|
Czytelnik IP 151.83.27.*
|
Data wysłania:
|
2009-03-17 18:18
|
Temat:
|
najpierw nad "tęmpotą" własną proszę się zastanowić!
|
Treść:
|
Nie wyleciała Pani z własnej winy - spóźnienie to spóźnienie, 3 min czy 30 min, nie ma znaczenia. O tym jasno w regulaminie każdego przewoźnika. Pociąg też nie poczeka. Opłata za przebukowanie biletu nie trafia do pracowników lotniska, a do linii lotniczej. A tak naprawdę to powinna być Pani zadowolona z takiego obrotu sprawy - potraktowali Panią bardzo uprzejmie, skoro nie straciła Pani biletu i mogła go przebukować. Oczywiście rozumiem jak się człowiek czuje w takiej sytuacji, bo też mi się to zdarzyło. Jednakże kieruje Pani pretensje nie pod właściwy adres. A Pani wątek jest ogólnie NIE NA TEMAT.
|