Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Wrocław: pasażerowie nie polecieli, bo obsługa lotniska guzd
Autor: Czytelnik IP 151.83.27.*
Data wysłania: 2009-03-17 18:18
Temat: najpierw nad "tęmpotą" własną proszę się zastanowić!
Treść: Nie wyleciała Pani z własnej winy - spóźnienie to spóźnienie, 3 min czy 30 min, nie ma znaczenia. O tym jasno w regulaminie każdego przewoźnika. Pociąg też nie poczeka.
Opłata za przebukowanie biletu nie trafia do pracowników lotniska, a do linii lotniczej. A tak naprawdę to powinna być Pani zadowolona z takiego obrotu sprawy - potraktowali Panią bardzo uprzejmie, skoro nie straciła Pani biletu i mogła go przebukować.
Oczywiście rozumiem jak się człowiek czuje w takiej sytuacji, bo też mi się to zdarzyło. Jednakże kieruje Pani pretensje nie pod właściwy adres. A Pani wątek jest ogólnie NIE NA TEMAT.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij