|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.191.130.*
|
Data wysłania:
|
2009-03-12 22:26
|
Temat:
|
ITAKA- proszę o opinie!
|
Treść:
|
Widzę że pisze jakiś pracownik ITAKI broniąc swego interesu. Nie mam nic przeciwko rezygnacji z terminu imprezy z powodu braku chętnych ale inny termin wyznaczony przez biuro powinien być wiążący. Gardzę ITAKĄ i ich nieudolnymi pracownikami za to że nie potrafią być profesjonalistami.Jak dwa biura mogą przekazywać sprzeczne informacje i czy nie powinno się klienta informować o rezygnacji z imprezy???!!!!!Ze strony ITAKI nie ma co liczyć nawet na proste słowo PRZEPRASZAM i widocznie ich pracownicy mogą popełniać takie banalne błędy.
|
Odpowiedzi:
ITAKA- proszę o opinie! [2009-03-13 13:01 83.27.82.*]
były pracownik, teraz wierny klient. Dlaczego bronie przed NIEUCZCIWYMI opiniami? Bo piszą je osoby, które nie zapoznały się z warunkami, a teraz tylko im zostało żalenie się na forum i pisanie jaka to Itaka jest zła. Nie można puścić pustego autokaru bo biuro poszło by z torbami. Klienci są informowani o anulacjach, w tym przypadku zakładam, że klient sam dowiedział się wcześniej o niej, niż biuro, w którym kupował wycieczkę, zdążyło go o tym poinformować. I z jakiej racji termin wyznaczony przez biuro musi być wiążący? To, że ktoś z dwóch punktów dostał sprzeczne informacje to pewnie błąd sprzedawcy, nikt nie jest idealny, a może Ty jesteś? Jeżeli jest anulacja wycieczki system pokazuje, że nie ma miejsc. Wiec czy tak czy siak nie było możliwości zapisania się na ten termin. GARDZĘ ludźmi, którzy nie potrafią ze zrozumieniem przeczytać prostych warunków i turystami, którzy zachowują się jak rozpieszczone dzieciaki, za każdą zmianę trzeba się obrazić i żądać rekompensaty. odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2009-03-13 20:58 89.191.130.*]
Widocznie jesteś warta tyle ile daje Ci Itaka ale ja nie zamierzam płacić za nieudolność tej firmy.Sam jestem handlowcem i nie wyobrażam sobie bym prezentował tak niski poziom.Gdybym ja w obecnej pracy prezentował taki poziom obsługi to dawno wywalono by mnie z pracy.Wbrew temu co piszesz biuro wprowadzało mnie w błąd tydzień po otrzymaniu informacji z DOK-u o anulacji imprezy a sprawa wyszła na jaw tylko dzięki moim znajomym ale nie ja sam mam podobny problem z tymi PROSTAKAMI którzy do dzisiejszego dnia nie potrafią przeprosić za swoją nieudolność. odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2009-03-14 10:33 79.186.125.*]
Temat dotyczy Itaki, nie mnie, więc proszę daruj sobie opinie o mnie. W tym co piszesz brakuje mi konkretów. Jaka nieudolność? I jakie korzyści Twoim zdaniem ma biuro z tego, że nie informowało Cię o anulacji czy wprowadzało w błąd?? odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2009-03-14 12:42 217.98.12.*]
Biuro moim zdaniem nie ma korzyści tylko straty bo z pewnością nie jestem jedynym ich straconym klientem i nic w tym dziwnego że winię firmę za nieudolność ich pracowników i brak kultury.Po ilości wpisów negatywnych widzę że nie jestem sam z podobnym problemem.Zapytaj może tych których Itaka zostawiła na lotnisku lub tych których poinformowali na ostatnią chwilę czy kiedykolwiek zaplanują wyjazd z ITAKĄ i jak czułabyś się gdyby Ciebie potraktowano w taki sposób. odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2009-03-14 13:40 79.186.125.*]
No właśnie, biuro nie ma korzyści z anulacji, nie ma powodów, żeby nie informować klientów czy wprowadzać ich w błąd. Anulacje są i będą, i to nie tylko w Itace. To są nieprzyjemne sytuacje dla klienta jak i dla biura. I uwierz mi, nie wszyscy pracownicy są, jak to określasz, nieudolni i z brakiem kultury, takimi opiniami tylko krzywdzisz tych którzy są uczciwi, starają się i dbają o klienta. Pozdrawiam. odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2009-03-14 19:22 89.191.130.*]
Pracownicy są wiizytówką każdej firmy.Ci z którymi się ja spotkałem nie są żadnymi profesjonalistami i brak im kultury ale z tym samym również spotkałem się od strony DOK-u.Współczuję tym porzządnym osobom że mają takich kolegów w firmie którzy tworzą niekorzystny wizerunek firmy.Gdybym był sam to mógłbym stwierdzić że to przypadek ale po ilości tutejszych wpisów widzę że to jest normalne dla tej firmy ale ITAKA nie jest sama bo podobny poziom prezentuje TRIADA.Ja wolę pozostać z tymi touroperatorami na których się dotąd nie zawiodłem jak RAINBIW TOURS,SKARPA TRAWEL,OSKAR itd. odpowiedz » Z Itaką w Egipcie :) [2009-10-02 16:50 85.222.111.*]
Przedwczoraj wróciliśmy z Egiptu. Byliśmy w Sharm el Sheikh właśnie z Itaki. Było super. Jak najbardziej polecam. Rezydentka dostępna. Wszystkie wycieczki zorganizowane profesjonalnie. Zawsze był z nami polski opiekun lub obcokrajowiec mówiący po polsku. Uważam, że było warto. odpowiedz »
|