Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Krótszy tygodniowy czas pracy kierowcy!
Autor: Czytelnik IP 145.237.72.*
Data wysłania: 2009-03-10 11:57
Temat: KIEROWCA STARY.
Treść: kiedyś było ze ; kierowca mógł pracować 14 godzin dzienie to jest dziesięc godzin jazdy, + dwie godziny na załadunek i dwie rozładunek średna prędkość do rozliczenia zestawu nie mogła przekroczyć 45 km na godzine jak wychodziła mniejsza to znaczyło ze kierowca ciągnie godziny i te godziny mu obcinała dziewczyna która go rozliczała z całego miesiąca. dziś niema kart drogowych tylko cyfrowy zapis i też nie mogą sobie z tym poradzić . proponuje by wprowadzić znów kart drogowe a z tacho grafu zapis cyfrowy dołanczać do kary drogowej, i dla słóżb by było lepiej do jest zapisane całe miesięczna praca nie tylko kierowcy ale i sprzętu.sam nieraz pamiętam jak do domu było blisko i wychodziło że powinienem samochód zostawić 12km od bazy bo czas minoł, i co szef sie krzywi bo ryczałt za nocleg trzeba wyłacić. to był śmiech. dziś inspektor z itd. jak złapie to wykrył wielki przestępstwo bo mu zbrakło te 12km- wynika to z tego że za wolno jechał gdyby jechał szybciej ( ale czy wtedy by było bezpiecznie)sami nakręcaja to spirale śmierci bo czas bo godziny nadliczbowe bo za przejechany kilometrr, kasa kasa kasa. a wynik to zwrost wypadków i to bardzo powarznych śmierć z naszych dróg nie chce odiechać prostą drogą , a zdobycie dziś prawa jazdy w kategori c.e.d. to zaden problem kurs i już mamy kierowce tir.szokują mnie jeszcze ogłoszenia kierowca zdoświadczeniem miendzy narodowym, ja przejechałem wiele tysięcy km. i nie odróżniam drogi do dziś tylko po nawieszchni///??
dlamnie droga to droga adres do odbiorcy ładunku musze go znaleść towar musze mu odać , spowrotem ładunek i do domu czy to droga we francji cz w hiszpani to droga. którą jade i tą drogą wracam choć nie zawsze . myśle że kiedyś przepisy były lepsze mimo ze komuna zawód kierowcy był rejestrowany nawet pisało to w prawku , do dziś pamientam tą formułe (zajerestrowany do zawodu kierowcy)to wina posłów nie mają gdzie łap włozyć i tak babrają że zamiast lepie to gorzej,a co tu wiencej pisać można sie wkurzyć wszystkim życze szerokości ..

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

KIEROWCA STARY. [2009-03-27 19:00 89.75.154.*]
Witaj Dziadek !
Masz kupę racji. W jednym się tylko mylisz. Zdobycie uprawnień na C i C+E, czyli odpowiednik PRL-owskiej 2 i 1 to był żaden problem.
Począwszy od służby wojskowej, a później w robocie trochę stażu i sru na przyczepy i naczepy - egzamin - śmiech na placu :) Szef załatwił lub dowódca! Wiem było różnie, ale taki jest stereotyp.
Droga jest jedna. T racja.
Na międzynarodówce przydaje się jednak, oprócz instynktu samozachowawczego drivera, umiejętności lingwistyczne, ale i to nie ma znaczenia dla tych naszych "pracodawców-spedytorów".
Zresztą nic nie jest ważne poza kasą.
Szerokości i przyczepności.
Stryjek
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij