|
Wątek:
|
TUI Poland przyłączył się do Warsaw Destination Alliance
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2009-03-05 23:54
|
Temat:
|
TUI Poland przyłączył się do Warsaw Destination Alliance
|
Treść:
|
Aktualność: Touroperator TUI Poland dołączył do grona Warsaw Destination Alliance.
TUI Poland działa na polskim rynku turystycznym od ponad 10 lat. Organizuje imprezy turystyczne na całym świecie. Spółka TUI Poland wchodzi w skład europejskiego koncernu turystycznego TUI Travel PLC, który notowany jest na londyńskiej giełdzie. Koncern przez własne spółki i przedstawicielstwa obecny jest w 180 krajach i świadczy usługi turystyczne w sumie dla ponad 30 mln klientów.
Obecnie TUI Poland zajmuje się w Polsce rozwojem działu Incoming. Stąd też promocja i dobry wizerunek Warszawy znajduje się wśród zainteresowań firmy. Wioletta Drozdowska-Malicka, kierownik działu Incoming TUI Poland wyznała - Chcemy wspierać działania oraz inicjatywy WDA skierowane na promowanie Warszawy. Warszawa jest niezwykłym miejscem, choć nie w pełni docenianym - i nad tym właśnie pracuje WDA. Bardzo wielu zagranicznych biznesmenów i turystów odwiedza Warszawę z różnych powodów. To tutaj znajduje się największe w Polsce lotnisko międzynarodowe, a Warszawa jest ważnym centrum przesiadkowym. Ale chcielibyśmy zatrzymać przybyszów w stolicy na dłużej, ponieważ miasto ma bardzo dużo do zaoferowania.
Współpraca między Warsaw Destination Alliance, a TUI ma polegać na prowadzeniu wspólnych działań na rzecz kreowania wizerunku Warszawy, jako miejsca do organizacji kongresów i konferencji, a także jako atrakcyjnej destynacji dla turystów biznesowych. Warszawa ma do zaoferowania wiele nowoczesnych obiektów konferencyjnych i hoteli wysokiej klasy oraz liczne atrakcje i rozrywki, z których można skorzystać po konferencjach i spotkaniach.
Alex Kloszewski, prezes Warsaw Destination Alliance podkreślił - WDA jest coraz silniejszą marką. Obrana przez nas strategia promowania Warszawy znajduje kolejnych zwolenników. Decyzja TUI o przyłączeniu się do naszych działań potwierdza, że warto walczyć o to, by Warszawa została doceniona jako destynacja turystyczna i biznesowa. Wierzymy, że połączenie wysiłków oraz doświadczeń wszystkich firm i instytucji wchodzących w skład Warsaw Destination Alliance pozwoli jeszcze lepiej działać na rzecz rozwoju Warszawy. Cieszymy się także, że coraz więcej osób oraz firm - także potentatów turystycznych takich jak TUI Poland, rozumie, że rozwój stolicy to nasza wspólna sprawa, a najlepszym sposobem na promowanie miasta jest połączenie sił podmiotów w nim funkcjonujących.
Warsaw Destination Alliance od 6 lat prowadzi działania promujące wizerunek Warszawy, jako atrakcyjnej destynacji turystycznej oraz biznesowej. Zajmuje się między innymi sprowadzaniem do miasta wielkich kongresów oraz konferencji. Działania reklamowo-promocyjne WDA kierowane są do biznesmenów i organizatorów kongresów, ale też do turystów indywidualnych. Kampanie reklamowe Warszawy zlecane przez WDA prezentowane są między innymi w: BBC World, CNN i International Herald Tribune.
Warsaw Destination Alliance jest zrzeszeniem warszawskich firm i instytucji, które chcą budować wizerunek Warszawy na świecie, a także wspomagać rozwój miasta. Działalność WDA zainicjowali Alex Kloszewski, były dyrektora generalny hotelu InterContinental Warszawa oraz Gerd Bauer z hotelu Sheraton w Warszawie. Fundacja, która została stworzona 6 lat temu obecnie liczy ponad 90 członków. WDA utrzymuje się ze składek członkowskich, dobrowolnych opłat marketingowych na promocję Warszawy, darowizn, zbiórek, aukcji oraz imprez.
Wśród członków Warsaw Destination Alliance są:
- Warszawskie hotele 4-5 gwiazdkowe:
Best Western Hotel Mazurkas, Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre, Holiday Inn Warszawa Józefów, Hyatt Regency Warsaw, InterContinental Warszawa, Le Regina, Marriott Warsaw, Polonia Palace Hotel, Radisson SAS Centrum Hotel, Hotel Rialto.
- Firmy związane z rynkiem nieruchomości:
CEPIF, Colliers International, Orco Property Group, Quinlan Private Golub, DTZ.
- Linie lotnicze:
Linie Lotnicze LOT
- Lotniska:
Polskie Porty Lotnicze, Lotnisko im. Fryderyka Chopina
- Partnerzy zagraniczni:
BBC World, Belvedere Gallery, The International Herald Tribune
- Stowarzyszenia:
CECTA - Central European Countries Travel Association, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, The Europe 2004 Foundation.
- Izby Gospodarcze i Handlowe:
Amerykańska Izba Handlowa w Polsce, Brytyjsko - Polska Izba Handlowa, Polsko Niemiecka Izba Handlowa, Polsko Portugalska Izba Handlowa, The Walloon Export and Foreign Investment Agency.
- Instytucje publiczne:
Narodowe Centrum Sportu, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych PAIiIZ, Polska Agencja Prasowa, Polska Agencja Rozwoju Turystyki, Polska Izba Turystyki, Polska Organizacja Turystyczna, Biuro Promocji Miasta Warszawa, Warsaw Convention Buremu, Lotnisko im. Fryderyka Chopina.
- Media:
Biznespolska.pl, Biznes Warszawski, Brief, Brief for Poland, Europaproperty.com, GOwarsaw.eu, Hotel Polska, In your pocket, New Warsaw Express NWE, Poland Monthly, Warsaw Business Journal, The Warsaw Voice, Warsaw Insider, Warsaw Point, Wprost.
- Inne firmy:
Allegro Agency, Baker Tilly Smoczyński i Partnerzy, BSC Congress Rental Poland, Brill AV Media Ltd., Coca-Cola Company, E.Wedel, CEDC, CDN Chajec Don-Siemion Kancelaria Prawna, Get it!, Kompania Piwowarska, LIDEX, Mazurkas Travel, Meetings Management Conferences & Congresses Incentive Events, Rondo Royal, Sawa Taxi, Star Jubiler, StayPoland.com, Supertour DMC Poland, Synesis No. 1 - Szlachetne Kosmetyki, TBWA/PR, TOTALSERVE, Varsovia - Tours, TUI Poland.
- Instytucje Artystyczne:
Centrum Sztuki Współczesnej, Awangarda, Fundacja Nowa Orkiestra Kameralna, Galeria ArtTu, Instytut Fryderyka Chopina, Królikarnia, Stowarzyszenie im. Ludwiga van Beethovena, Teatr Wielki Opera Narodowa, Warszawska Opera Kameralna, Filharmonia Warszawska, Yours Gallery, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki.
- Obiekty konferencyjno - wystawiennicze:
Warszawskie Centrum EXPO XXI , Pałac Kultury i Nauki PKiN
- Instytucje akademickie:
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego
|
Odpowiedzi:
TUI Poland w Warsaw Destination Alliance [2009-03-05 23:54 83.6.236.*]
proszę bardzo jak niemiecki touroperator zarabia w Polsce, a czy to samo jest w Niemczech a skądże żadne polskie biuro nie działa na ich rynku , tylko my jesteśmy przodownikami w każdej dziedzinie i otwieramy ręce dla wszystkich w działaniu, firmom ubezpieczeniowym i baaardzi duzo innych można wymieniać, szkoda słów odpowiedz » TUI Poland w Warsaw Destination Alliance [2009-03-11 20:58 79.188.175.*]
masz rację, kolonizują nas jak Murzynów w XIXw.; te wszystkie Lidle, Carrefoury itp., itd. odpowiedz »
|