|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.24.150.*
|
Data wysłania:
|
2009-02-28 11:35
|
Temat:
|
ITAKA- proszę o opinie!
|
Treść:
|
w sierpniu wylatuję do Egiptu (pierwszy raz) i mam do Was pytanie czy jak się załatwia taki wyjazd do nie podają od razu kiedy się wylatuje chodzi mi o godzinę napiszcie proszę. Ja nie dostałam informacji na ten temat. Bo jak czytam te informacje że ktoś czekał tyle na samolot i tracił dzień albo dwa szkoda tych dni.
|
Odpowiedzi:
ITAKA- proszę o opinie! [2009-03-07 19:30 89.171.19.*]
Jeżeli wykupuje się wczasy na długo przed sezonem może być taka sytuacja, że nie są znane godzin wylotów. Ale nawet jak są znane to i i tak mogą się zmienić. Kiedy zaczyna się sezon to na pewno już wtedy biuro ma godziny, można zadzwonić i się dowiedzieć. Na przelot zawsze się "traci" dzień albo dwa, jakoś trzeba się TAM dostać i na to potrzebny jest czas . Na teleporty musimy jeszcze trochę poczekać... Pracuję w biurze podróży i klienci zawsze narzekają na godziny wylotów, jakiekolwiek by nie były - rano to za wcześnie i nie ma jak dojechać do lotniska, po południu za późno bo traci się dzień, a w nocy źle bo w nocy. Zmiany godzin, o których klient dowiaduje się na lotnisku to też nie wina biura, ale przewoźnika albo lotniska. odpowiedz » ITAKA- uważajcie [2009-03-01 16:11 193.41.230.*]
Trzy dni temu wróciłam z Sharm El Sheik i wiem ,że to był ostatni wyjazd na który pojechałam z Itaki. To był mój trzeci wyjazd do egiptu, raz byłam z Alfa Star, potem z Exim Tours i nigdy nie spotkało mnie cos takiego jak podczas podróży z Itaką. Wylot mielismy mieć o godzinie 9 rano z Warszawy,a wylecielismy dopiero o północy. Przez 17 godzin bylismy uwięzieni na lotnisku, poniewaz bylismy juz po odprawie bagazowej oraz paszportowej. Przez ten cały czas nikt do nas nie przyszedł poinformować o tym co się dzieje, a straznicy nie chcieli nas wypuścić z lotniska. Moim zdaniem jest to żenujace,żeby nikt z Itaki przez ten cały czas nie pojawił sie i cokolwiek powiedział bo tak naprawdę nie wiedzielismy na co czekamy. Co 3 godziny ogłaszano tylko komunikat,że samolot wciąż jest opóźniony i kolejny komunikat bedzie za 3 godziny. Współczuje osobą ,które były z małymi dziećmi, dla nich to był po prostu dramat. Niestety na tym sie nie skończyło. Podobne problemy były w drodze powrotnej. We wtorek o pólnocy mielismy mieć zbiórke w recepcji. Dopiero o 1 w nocy przyjechał autokar i poinformowano nas,że wylotu nie będzie i przewozą nas do innego hotelu, rzekomo 5-gwiazdkowego. Zakwaterowali nas dopiero o 3 w nocy. W hotelu tym nie mieszkali żadni inni goście bo hotel był własnie w trakcie remontu. Żenada!Wylecielismy dopiero o 15.30 . Najgorsze jest to ,że osoby z Neckermana ,które leciały z nami wiedziały juz o opóźnieniu rano i biuro przedłuzyło im wakacje w tym samym hotelu. A Itaka do 1 w nocy milczała, kiedy my od 12 w południe koczowalismy w recepcji, bo o tej godzinie było wymeldowanie z pokojów. Nie wiem w jaki sposób Itaka zrekompensuje nam to wszystko, czekam na rozwiązanie reklamacji. Ja jestem w stanie zrozumieć,że są jakies problemy z samolotem, ale uważam,że ktos powinien był do nas przyjść i wyjasnic sytuację, nie wspominając o tym ,że Itaka powinna była zapewnic nam pokoje w hotelu przy lotnisku. Uważam,że biuro zachowało się w sposób skandaliczny i lekceważący. no to teraz troche plusów. Wakacje same w sobie super. Byłam w hotelu Grand Plaza, więc moim zdaniem jest naprawde godny polecenia. Bawilismy sie swietnie. Przy plaży hotelu jest molo z zejsciem na na przepiekna rafe. Ale szczerze radzę wybierzcie inne biuro. odpowiedz » ITAKA- uważajcie [2009-03-15 11:01 78.154.79.*]
a ja wspołczuje rezydentom byłam w też w tej sytuacji rzeczywiście o 12 wymeldowaliśmy się z hotelu i do 1-szej czekaliśmy na autokar ale hotel do ktorego nas przewieziono był ok.natomiast turyści zachowywali się skandalicznie o mało nie pobito rezydenta ,a przecież to nie była winna ITAKA lecz przewożnik ,żeby tanio lecieć trzeba mieć taniego przewożnika -coś za coś-i wydaje mi się że płacąc takie pieniądze nie można za wiele wymagać,żeczywiście ITAKA mogłaby przedlużyć dobę aby nie koczowano do 1-wszej w nocy myślę że to by było z korzyścią dla ITAKI gdyż nie byłoby tych skandali i utyskiwań ,a turysci zapewne by zapłaciliby niewielką różnicę w cenie. odpowiedz » ITAKA- uważajcie [2009-03-12 17:31 213.238.94.*]
Przeżyliśmy podobne niespodzianki. ITAKA POWINNA ZOSTAĆ WYKREŚLONA Z REJESTRU FIRM !!!!! odpowiedz » ITAKA [2009-04-02 13:37 79.163.11.*]
Chyba sobie żartujesz! Ciekawe z kim bym wtedy latał na wakacje! z biurem mam do czynienia nie od dziś a za sobą parę naprawdę bardzo udanych podróży. Kierunki Grecji, Turcji czy Wysp Kanaryjskich nie są mi obce a firma za każdym razem potrafiła zapewnić mi opiekę i godne warunki. Szczególnie miło wspomniałam wyprawę do najpopularniejszego i niezwykle ekskluzywnego kurortu w Turcji jakim jest Bodrum. Gdzie ruszę w tym roku? tą sprawę muszę jeszcze przemyśleć ale jedno jest pewne, biura nie zmieniam Życzę udanych wakacji odpowiedz » ITAKA [2009-05-16 11:47 83.4.154.*]
a mozesz cos wiecej napisac bo ja wlasnie w tym roku tez sie tam wybieram a po tych wszystkich opiniach dobrych i zlych mam mieszane uczucia. odpowiedz »
|