|
Wątek:
|
Najlepsze polskie biuro- Waszym zdaniem
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.185.163.*
|
Data wysłania:
|
2009-02-26 22:58
|
Temat:
|
CIASNOTA TRAVEL
|
Treść:
|
ii: witam, właśnie wróciłem z wycieczki z Włoch, organizowanej przez biuro wygoda travel.Więc zacznijmy od poczatku... autokar przyjechał z godzinnym opuźnienieniem(wiązało się to z wychłodzeniem organizmu) co w późniejszym czasie skutkowało przeziebieniem. Po wejściu do autokaru zorientowałem się że nie mam miejsca na nogi, gdyz autobus okazał się strasznie ciasny!!!! Podróż do miejsca docelowego, była specjalnie przeciągana.Podczas podróży okazało sie że nasza grupa, jest zakwaterowana w trzech różnych oddalonych znacznie od siebie hotelach, z których nasz autokar zbierał z każdego hotelu grupe turystów, co znacznie opóźnieło dojazd na stok!!! od 1h do nawet 2,5h.!!!! wczesna pobudka(6.30) śniadanie 7.20, które trzeba było zjeś w przeciągu 10 min a wszystko po to aby na stoku znaleźc się o godzinie 10....!!!!kolejna niespodzianką o której dowiedzieliśmy się przy pierwszej obiadokolacji, była kwestia ubezpieczenia firma zapewniała że będziemy miec pełne narciarskie ubezpieczenie, niestety okazało się że mamy tylko podstawowe(obejmowało następstwa nieszczęsliwych wypadków poza stokiem). Jednym z głównych problemów na miejscu było jedzenie.Jechalismy 8os składem, z którego 5 osób się zatruło.inni uczestnicy równiez byli zatruci. sam hotel trzy gwiazdki owszem miał, ale w latach 80. Basen miał wymiary niewiele większe od wanny. Salon gier był mocno zniszczony(piłkarzyki bez nóg i głów) sauna która była dostępna do obiadokolacji(tj.19 która trwała 2,5h z czego na samą sałatke to prawie 30 min.) a przyjazdy były w granicach 18.15 a to wiązało sie z tym że nie mozna było w niej odbyc pełnego cyklu oraz pomieścic ok 20 chetnych osób.Rozmowa z niekompetentna kierowniczką NALEPĄ, która nie potafi prowadzic rozmowy na poziomie ludzi wykształconych, nie ma równiez zielonego pojęcia o organizaji logistycznej os. przebywających na wycieczce, a także zapomina o bardzo ważnym zdaniu "Klient- nasz Pan"
|
Odpowiedzi:
CIASNOTA TRAVEL [2013-08-01 11:27 83.24.123.*]
Tak to jest, jak się jeździ z biurami, dla których mottem jest" ilość i pieniądze, zero jakości" :) odpowiedz » Niewygoda TRAVEL [2012-02-06 17:54 83.30.110.*]
Własnie wróciłem z wyjazdu narciarskiego do Włoch. Wszystko było wspaniale aż do przedostatniego dnia, w którym w drodze na stok zepsuł się autobus. Rezydent (pan Szymon) najpierw zaproponował nam podad kilometrową wędrówke z nartami pod wyciąg. Na szczęscie ktoś z nas przytomnie zauważył przystanek ski-busów, na którym stał inny autokar z Polski. Pan Szymon poprosił o podwiezienie dopiero po naszej interwencji - wcześniej nie widział takiej potrzeby. Pomimo naszych wątpliwości co do dalszych losów autobusu rezydent zapewniał nas, że wyjazd odbędzie się o czasie (godz. 11.20), gdyż autobus zostanie naprawiony lub podstawiony zastępczy. Wymeldowaliśmy się z hotelu o 9.30 i spędziliśmy 4 godziny w nieogrzewanym holu hotelowym zwodzeni informacjami, że autobus już jedzie. Rezydent zniknął z samego rana zostawiając nas pod opieką zdezornientowanych instruktorów, którzy całą tą sytuację skwitowali " no tak, to cały Szymon". Z panem Szymonem kontaktowali się SMS-ami, gdyż nie odbierał telefonu! Gdy w koncu sie pojawił, wymusiliśmy na nim ciepłą kawę i herbatę - przedstawiciel Wygota Travel nie uważał, że w takiej sytuacji należałoby zaproponować nam ciepłe napoje. Jadąc do kraju zbieralismy po drodze ludzi z innych hoteli - jedna z rodzin spędziła 6 godzin na mrozie z małymi dziećmi, gdyż NIKT z firmy nie powiadomił ich o opóźnieniu autobusu (po przekracza to możliwości logistyczne Wygoda Travel w XXI wieku, w środku Europy!). Rezydentka wracająca z nami do Polski zostawiła na parkingu w Austrii 2 osoby - nie uznała za stosowne sprawdzić, czy wszyscy wrócili z toalety. Firma powinna zmienić nazwę na "Niewygoda Travel". Jeśli lubisz być oszukiwany, przeżyć stres na parkingu (widząc odjeżdżający w siną dal autobus) i uwielbiasz zimny wychów - to jest to biuro idealne dla ciebie odpowiedz » WYGODA TO NAJLEPSZY ZIMOWY WYBÓR SZCZEGLNIE DLA... [2009-09-17 10:51 85.221.158.*]
Pierwszy raz bylem z nimi w 2004 roku i juz wtedy zapowiadali sie na profesjonalistów. Potem pojechałem z Olimpem , tez bylo fajnie . Nastepnie znowu z Wygoda tym razem samolotem a w ubiegłym sezonie byłem z cała rodzina na specjalnej konwencji MAMA i JA . Moje dziecko do dzis pokazuje w szkole zdjecia kolegom...SUPER OPCJA dla rodzin...POLECAM odpowiedz » WYGODA TO NAJLEPSZY ZIMOWY WYBÓR SZCZEGLNIE DLA... [2012-05-19 20:29 83.9.76.*]
W zimie pojechałem na narty z firmą WYGODA TRAVEL. Był to pierwszy i ostatni raz..... Autokar bardzo ciasny (jazda non-stop przez całą noc i dzień do Włoch), niedostępna toaleta, nieczynny reklamowany w folderze barek..... Zostaliśmy wysadzeni przed hotelem w FOLGARIDA..... W recepcji NIC O NAS NIE WIEDZIANO ... Na szczęście w tym dniu zwolnił się 1 pokój i załatwiliśmy sobie w nim zakwaterowanie..... Oczywiście zgłosiłem reklamację. Firma 'nomen-omen' WYGODA TRAVEL zwaliła winę na hotel we Włoszech (!!!) , oni byli "w porządku" (!!!)..... Uwag co do stanu autokaru także nie przyjeli bo "turyści zostali poinformowani o niesprawności toalety".... Odpowiedzi firmy na moją reklamację były SKANDALICZNE i KURIOZALNE ..... Odradzam wszystkim korzystanie z ich oferty..... Jerzy53 odpowiedz »
|