|
Wątek:
|
Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot
|
Autor:
|
Czytelnik IP 91.123.161.*
|
Data wysłania:
|
2009-02-25 20:11
|
Temat:
|
Wizz Air spóźniony i odwołany lot
|
Treść:
|
Dzisiaj,25.02.2009,mój mąż spedzil 5 godzin w terminalu ętiuda, czekając (na stojaco)na samolot Wizz ąir. Kiedy próbowalam się czegoś dowiedzieć o godzinie odlotu samolotu, kierownik terminalu powiedział,ze trwa naprawa usterki i pasażerowie zostaną poinformowani o sytuacji.Z braku jakichkolwiejk informacji,zadzwoniłam ponownie i pani kierownik( inna już bo sie zmieniły)w mało uprzejmy sposób pouczyła mnie, iż mąż mógł skozystać z lepszych linii lotniczych oraz o tym, ze lepiej przecież poczekać (lot miał się odbyć 25.02 o 17.20 a zaproponowali na 26.02 na 11.50)i zeby naprawili samolot niz gdyby mia spaść! Dodała ,ze Etiuda nic nie może w tej sprawie zrobić i mam dzwonić na infolinie WIizz Air za 3.66/min. To ja już wole autokarem sie przemęczyć.
|