Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Przewoźnicy nie chcą ponosić odpowiedzialności za opóźnienia
Autor: Czytelnik IP 83.31.5.*
Data wysłania: 2009-02-22 21:15
Temat: Opóźnienia pociągów i autobusów - co z odszkodowaniem?
Treść: Jestem pasażerem Kolei Mazowickich. Jest to instytucja którą stać na wynajęcie firmy "RENOMA" której pracownicy wynagradzani są za "ilość złapanych nieuczciwych pasażerów" a której nie stać na zapłacenie pasażerom za bardzo znaczne opóźnienia pociągów. Okazuje się, że pasażerowie są dla kolei a nie kolej dla pasażerów. Za niepodpisanie biletu kwartalnego zostałam ukarana karą w wysokości 95 pln ale jeśli mój pociąg opóźnia się o 50% czasu jazdy to ja nie mogę się do nikogo zwrócić. Powinności i obowiązki działają tylko w jedną stronę - zawsze zapłaci za wszystko klient bo niektóre instytucje są "biedne" i wiecznie chronoine.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Opóźnienia pociągów i autobusów - co z odszkodowaniem? [2010-04-25 12:35 213.92.141.*]
Od dawna mam wątpliwą przyjemność korzystania z usług autokarowych przewozów międzynarodowych.Opóźnienia wielogodzinne wynikają ze złej organizacji tych firm.Najpierw zbierają pasażerów po całej Polsce kilkoma autokarami potem wydzwaniają i liczą wolne miejsca,następnie umawiają się w jednym miejscu i upychają pasażerów np.do dwóch autokarów.Nie byłoby w tym nic złego,bo to dla nich ekonomicznie ale najczęściej jeden za drugim musi czekać godzinami.Mają to gdzieś że autokar do celu dociera 6 godzin później,bo nie ponoszą za to odpowiedzialności.Wystarczyłoby wcześniej policzyć pasażerów i planowany czas dotarcia do postoju przesiadki(upychania) i byłoby po problemie.Jak pytam czy będzie przesiadka to nigdy nie wiedzą a to powinno być z góry zaplanowane.Bilety są wykupione z wyprzedzeniem,wszystko łatwo można obliczyć,ewentualnie doliczyć kilka miejsc dla pasażerów z ostatniej chwili i byłoby po problemie.Jeśli nie zmienią się przepisy to dalej będą się zachowywać jakby wieźli towar a nie ludzi.Dodam że często przesiadki są dwie ale i trzy się zdarzyły i wszędzie trzeba czekać.To jest chore.Jak ostatnio odwołano loty samolotów z powodu pyłu wulkanicznego to przewoźnicy autokarowi odrazu podnieśli ceny biletów nawet do 100%.Zależy im tylko na naszej kasie,a jak bilet wykupisz to od tej chwili masz prawo milczeć a jak coś się nie podoba to możesz wysiąść.Dodam że piloci często pytają pasażerów czy nie przemycą im po kartonie papierosów a potem sprzedają na stacji docelowej za dwa razy tyle.To jest mafia.Jak ktoś często korzysta z tych usług to wie o czym mówię i pewnie jeszcze wiele by dorzucił. odpowiedz »

Opóźnienia pociągów i autobusów - co z... [2010-04-25 12:47 213.92.141.*]
Dodam jeszcze że kilka razy się zdarzyło że trzeba było dopłacać przy wsiadaniu do autokaru do biletu wykupionego wcześniej bo cena uległa zmianie.I żeby była jasność to nie była opłata za bagaż tylko bilet podrożał.Nigdy natomiast nie zdarzyło się żeby potaniał i mieliby zwracać różnicę.Ten proceder podejrzewam nie jest zgodny z prawem ale cóż MAFIA. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij