|
Wątek:
|
Gwarancja stałej ceny dobra dla turystów, ale nie dla biur p
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.171.210.*
|
Data wysłania:
|
2009-02-17 22:28
|
Temat:
|
Gwarancja stałej ceny - problem biur podroży?
|
Treść:
|
Ty masz chłopie kompleksy! i to ogromne. Ja jestem polskim tyrystą, który nie czuje się zaściankowo. Mam też świadomość, że jeśli płacę x to nie mogę wymagać x+x. Lepsze hotele faktycznie są u nas droższe, bo nasi operatorzy nie mają odagi, by brać tam gwarancje i sprzedają allotmentowe miejsca, droższe o jakieś 40%. Powód jest oczywisty... biednemu Klientowi sprzedajesz to na co go stać. Apropos Rokity, to polecam przelecieć się Lufthansą na trasach regionalnych... Polak to na pokładzie tych linii prawie wesz... chłop wojował troszkę zbyt ostro ale w słusznej sprawie
|