|
Wątek:
|
Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.77.173.*
|
Data wysłania:
|
2009-01-12 10:09
|
Temat:
|
Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
|
Treść:
|
W dniu wczorajszym zdecydowaliśny się na wykupienie imprezy z TUI. Pobyt zaplanowaliśmy na wrzesień 2009. Pani w biurze z uroczym uśmiechem poinformowała nas, iż w wybranym przez nas terminie miejsce w hotelu jest oczywiście dostępne ale....nie ma miejsc powrotnych w samolocie. Rozumiem, że biura podróży sprzedają same przeloty na loty czarterowe, ale dziwi mnie, że tym samym lekceważą potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem pełnej imprezy. Oczywiście proponowano nam inne opcje powrotu np do Frankfurtu (ha, ha) co oczywiście podnosi cenę o ok. 1000 zł od osoby.Cóż, klientem TUI na pewno nigdy nie zostanę. Propomuję przkwalifikowanie usług na "sprzedaż biletów lotniczych".
|
Odpowiedzi:
Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2009-08-03 21:46 93.105.65.*]
a czy biuro winne jest temu, że wszystkie miejsca na ten termin powrotu były już wykupione? tylko pogratulowac sprzedazy!!! A hotel , który został wybrany , oferowany był przez biuro z wielu lotnisk, stąd w nim miejsca mogły być jeszcze dostępne. Cięzko zrozumiec? o.m odpowiedz » Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2009-02-11 19:17 79.186.192.*]
My także zarezerwowaliśmy wczasy w tui na wrzesień 2009.I tak jak wam nie pasował termin odlotów samolotu.Wiec zamiast wykupić 10 dni,"zaklepalismy" 11.I po problemie! Z biurem tui jeździmy od 4 lat i zawsze jesteśmy zadowoleni!-co w folderze to i na miejscu.Życzę dobrego odpoczynku! odpowiedz » Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2009-07-17 12:05 83.21.199.*]
Byłem z ZTUI mna Kos w Grecji nie polecam tego biura, niezgodnosc z oferta karaluchy i robactwo w pokojach brak animacji, nie rozpoznaja reklamacji to oszusci byli fajną firma a teraz szkoda gadac, poszli na masówke nie liczy sie juz klient a szkoda? ide z nimi do sadu Kazimierz Przewoźny Lębork mój telefon 504009099 odpowiedz » karaluchy [2009-09-18 18:52 193.92.145.*]
Karaluchy to normalne na kosie ! co do aniamcji to to ma ani slowa w katalogu, następnym razem prosze uważnie czytać . odpowiedz » Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2009-07-17 12:39 83.21.191.*]
Byłem z Tui na Kos w Hotelu Galla Vilage. w czerwcu 2009. Koszmar. całkowity brak animacji w bufetach za alkohol żadaja pieniedzy /all incl!/ Hałas do 3 rano i wszechobecne robactwo - karaluchy . Zostałem dotkliwie pogryziony. Jedzenie fatalne barowe- zimne! Nie uznaja reklamacji wg Tui karaluchy to norma , animacja winna byc tylko dla dzieci , a rezydenci nic nie pomagaja bo maja zatrudnienie w innych formach greckich i dla polaków brak im czasu! nie pojade nigdy z Tui!!!!! Kazimierz Przewoźny Lębork odpowiedz » Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2013-10-14 15:41 80.53.63.*]
a ja byłam z TUI na wyspie Kos w Mastichari Bay hotel w 2012r- godny polecenia.,b.czysto , zadnych robali, moskitiery w drzwiach i na oknach, miła obsługa , dobre jedzenie, all inc- ok- drinki smakowite, nie chciało mi sie wyjeżdżać, animacje dla dzieci odpowiedz » Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2013-06-17 20:16 78.8.226.*]
Panie Kazimierzu - a jednak pojechał Pan jeszcze raz z TUI! Rok później spotkaliśmy się na Kubie. odpowiedz » gaia village [2009-09-18 18:54 193.92.145.*]
hotel ten wcale nie jest w katalogu tui tylko scana odpowiedz » Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2009-08-03 21:49 93.105.65.*]
Jakos nie znajduje hotelu, o którym pan pisze w greckim katalogu TUI... Moze w TUI wykupil pan wycieczkę innej marki? odpowiedz » Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2010-02-23 22:16 79.163.29.*]
Panu pewnie chodzi o hotel Gaia Village, który znajduje się w katalogi Scan Holiday. Przynajmniej ja z rodziną byłam na wczasach organizowanych przez to właśnie biuro. Byliśmy w w tym hotelu na przełomie lipca i sierpnia 2009. Karaluchy widziałam aż 2 i to w korytarzu na samym dole, gdzie już nie ma pokoi, tylko toalety i pomieszczenia gospodarcze. Jedzenie jak w hotelach dość monotonne, ale smaczne. O braku animacji poinformowano nas telefonicznie na jakiś czas przed wylotem. Było w porządku. Nikt od nas nie żądał pieniędzy za alkohol, chyba że po północy, jako że oferta all inclusive jest realizowana w określonych godzinach. Ogólnie obsługa bardzo sympatyczna. Nie mam zastrzeżeń do hotelu, było naprawdę w porządku. Jedyny zgrzyt to na samym końcu 3 godziny opóźnienia lotu o czym dowiedzieliśmy się już na lotnisku w godzinie planowanego wylotu, rezydenci też wtedy jakby byli mniej dostępni, ale tak się dzieje chyba w każdym biurze. odpowiedz »
|