|
Wątek:
|
Poznań: 200 turystów miało problem z wylotem do Tunezji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.184.199.*
|
Data wysłania:
|
2009-01-05 19:47
|
Temat:
|
Znam Exim Tour
|
Treść:
|
Wróciliśmy z pobytu w Egipcie. Jeśli miałabym podsumować biuro EXIM TOURS jednym słowem to TRAGEDIA! Lecieliśmy na miejsce wiedząc o podziale naszego hotelu na część lepszą (4,5 gwiazdki) i gorszą (3 gwiazdki). Sama Pani, która sprzedawała nam wczasy nadmieniła o tym podziale i zapewniała, że to co kupiliśmy to wczasy w hotelu 4,5 gwiazdkowym. Nazwa hotelu, w którym wykupiliśmy wczasy zgadzała się na voucherze. Niestety tylko na nim i na umowie podpisanej z biurem!!!!! Na miejscu okazało się, że zakwaterowani jesteśmy w tej gorszej części hotelu. Oczywiście pani Rezydent Ludmiła Suchecka zbytnio nie przejęła się naszym problemem i pozostawiła nas samych w recepcji hotelu. Po rozmowach z obsługą hotelu i godzinach spędzonych w recepcji wciąż słyszeliśmy jedno zdanie: Biuro EXIM TOURS nie ma podpisanego kontraktu z hotelem Rehana Resort (lepszą częścią), a ma podpisany tylko z Rehana Prima Life (gorszą częścią). Pani, która sprzedawała nam wczasy od początku nas kłamała. Sprzedała nam wczasy, których tak naprawdę nie posiadała w swoim pakiecie. Oczywiście różnica w cenie jest. Tak naprawdę rezydenci, którzy są na miejscu są tylko po to by kasować za wycieczki fakultatywne resztę mają głęboko gdzieś. Ostrzegam chętnych, którzy chcą swoje wolne chwile "złożyć na ręce" biura EXIM TOURS. Podaję nazwy hoteli, by mogli Państwo zwrócić uwagę: kierunek: Egipt - Sharm El Sheikh, hotel właściwy: Rehana Resort, hotel, w którym dostaje się zakwaterowanie: Rehana Prima Life. Nie dajcie się oszukać jak my!!!! Justyna i Leszek z Gniezna
|