|
Wątek:
|
Wrocław - PKP Intercity uruchomiło kolejne Centrum Obsługi Klienta
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2008-12-31 15:02
|
Temat:
|
Wrocław - PKP Intercity uruchomiło kolejne Centrum Obsługi Klienta
|
Treść:
|
Aktualność: Na sezon intensywnych, letnich podróży PKP Intercity uruchomiły we Wrocławiu kolejne Centrum Obsługi Klienta. Jest to już czwarty taki punkt w kraju. Funkcjonują już w Warszawie, Poznaniu i Szczecinie.
Oficjalne otwarcie miało miejsce 2 sierpnia 2007 roku o godzinie 13.00. Udział w nim wzięli między innymi: Czesław Warsewicz - prezes PKP Intercity, Adrianna Chibowska - rzecznik, Grzegorz Szkaradek - dyrektor ZPR PKP w Poznaniu oraz Janusz Kazior - naczelnik sekcji wrocławskiej PKP.
W Centrum Obsługi Klienta osoby, które podróżują Intercity mogą uzyskać profesjonalną i kompleksową obsługę. W COK prowadzona jest przedsprzedaż oraz sprzedaż biletów na pociągi krajowe i międzynarodowe, udzielana jest informacja na temat rozkładu jazdy pociągów, możliwości skomunikowania oraz cen biletów i dostępnych promocji.
Wrocławskie Centrum obejmuje dwa pomieszczenia i znajduje się na dworcu Wrocław Główny. Prace przy dużym COK-u, który mieści się w dawnej poczekalni rozpoczęły się pod koniec maja tego roku. Wymagane było tam przeprowadzenie gruntownego remontu, który obejmował między innymi: wymianę istniejących instalacji elektrycznych i wodnych, zamontowanie odpowiedniego oświetlenia, zmianę wystroju oraz aranżację wnętrza. Zachowano zabytkowy charakter wnętrza. Natomiast mały COK, który urządzono w biurze obsługi podróżnych wymagał tylko prac adaptacyjnych, dzięki którym pomieszczenie zostało dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych.
Duży COK będzie czynny codziennie od godziny 09.00 do 20.30. Sprzedaż biletów prowadzona będzie tam przy czterech stanowiskach kasowych. Natomiast mały COK czynny będzie przez całą dobę.
Stanowiska kasowe w COK-ach będą dodatkowymi punktami sprzedaży biletów, obok już istniejących kas Intercity na Dworcu Głównym. Pracownicy COK-u są osobami wykwalifikowanymi, posiadającymi doświadczenie w obsłudze podróżnych oraz posługującymi się językiem angielskim i niemieckim.
Z usług Intercity korzysta wielu obcokrajowców. Dla nich mówiący minimum jednym językiem obcym pracownik COK-u jest źródłem informacji o kraju oraz zasadach podróży koleją.
Warszawski COK istnieje od stycznia ubiegłego roku, natomiast poznański od maja bieżącego roku. Każdego dnia z usług Centrum korzysta średnio około 200 - 250 osób. Czesław Warsewicz poinformował, że PKP Intercity zmierza otworzyć taki punkt również w Gdańsku.
|