|
Wątek:
|
Niekonwencjonalna oferta największym atutem Polski na rynku
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2008-12-04 15:33
|
Temat:
|
Niekonwencjonalna oferta największym atutem Polski na rynku
|
Treść:
|
Aktualność: Polska ma szansę stać się liderem w segmencie organizacji małych i średnich imprez firmowych i korporacyjnych zarówno w Europie, jak i na świecie. Musimy jednak najpierw dostrzec nasze największe atuty, a potem je odpowiednio przedstawić potencjalnym klientom. Największym atutem Polski, jako organizatora turystyki biznesowej mogłaby być niekonwencjonalność oferty - imprezy w obiektach zabytkowych oraz imprezy w plenerze z rozbudowanym wątkiem tzw. integracyjnej gry przygodowej.
W naszym kraju ok. 60 obiektów zabytkowych ma nie tylko całkiem dobre możliwości recepcyjne, ale też oryginalną ofertę animacyjną. Najliczniejsze w Europie polskie bractwa rycerskie cieszą się ogromna popularnością, a sława gigantycznej inscenizacji bitwy pod Grunwaldem i kilku innych imprez rycerskich poszła w świat. Atutem Polski jest również wielowątkowość kulturowa stymulująca wielowątkowość programową, doskonała kuchnia i możliwość animacji w obiektach zabytkowych i parkach narodowych. Już teraz wśród firm popularnością cieszą się typowe polskie biesiady w stylu sarmackim, degustacje nalewek i miodów pitnych oraz wspólna zabawa opartą na obrzędach.
Jednocześnie rośnie liczba firm, zainteresowanych zapewnieniem swoim pracownikom niekonwencjonalnej rozrywki podczas wyjazdów integracyjnych, więc segment ten ma przed sobą doskonałe perspektywy rozwoju.
|