|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 86.63.142.*
|
Data wysłania:
|
2008-12-02 21:24
|
Temat:
|
dotyczy opini dla Itaki od HiR GIERSTEL
|
Treść:
|
Ludzie nie dajcie się sprowokować pracownikom ITAKI, przecież te pozytywne opinie pochodzą od nich! KAŻDY kto skorzytał z usług tego pseudobiura wiek jak jest, olać tych nieszczęsnych pracowników którzy tak dzielnie walczą o dobre imię tego biura, tylko nie wiem w imię czego... przecież zarobki tych ludzi są marne, i gdyby nie to biuro to by nie mieli nawet możliwości podróżować i wyjeżdżać w różne egzotyczne miejsca jak to robią rezydenci... Każdy kto czuje się oszukany wie co ma robić, po pierwsze reklamacja, potem pozew do sądu cywilnego, można zawiadomić też Rzecznika Praw Konsumentów lub Izbę Turystyki, a nawet prokuraturę... Pozdrawiam serdecznie. P.S. Trochę mój "przedmówca" niejaki Pan Marian ma rację, zawsze jeżdżę z Neckermanna, a w tym roku miałam trochę wydatków i chciałam nieco "zaoszczędzić" (czytaj: wg tego Pana przez chwilę byłam gównozjadem) i faktycznie - mój błąd - skusiłam się na ITAKĘ... No i cóż, czekam na odpowiedź na moją reklamację:) Już wiem, że nie warto być gównozjadem:)
|