|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.222.86.*
|
Data wysłania:
|
2008-11-22 15:00
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
3 tygodnie temu wróciłem z wczasów - hotel Fayrouz Plaza Beach Resort w Marsa El Alam.
Klasyk - kupowałem 9dni w Egipcie za prawie 2 500pln/os, kiedy przyszła umowa okazało się że będzie 7 noclegów - 8 dni jeżeli policzyć czas spedzony na lotnisku od 00:00 do 03:45 w nocy (planowany wylot). Na miejscu okazało się (w przedostatni dzień), że pokoje trzeba zdać do 12:00 przedostaniego dnia (czyli po 6 noclegach), jak ktos chce przedłużać to baaaaardzo chętnie: 30 EUR + drugie tyle za posiłki, albo siedziec w zimnej recepcji (ci chciwi egipcjanie naprawde nie wiedzą jak sie posługiwać AC), albo przed hotelem na środku pustyni - 12 godzin, bez jedzenia i picia - najlepsze ze wszyscy zapłacili za 7 noclegów - i jeszcze musieli dopłacać na miejscu.
Rezydent pani beata syrnicka z usmiechem na ustach i rozbrajającym spokojem mowiła, ze nic nie moze zrobic i ze po powrocie bedziemy sobie mogli pisac reklamacje do biura... SKANDAL!
reklamacja to mało, ja kieruję sprawę do sądu.
oszukują, naciągają, zwodzą...
|