nowy partner Triady :) [2008-08-02 20:08 85.14.99.*] Pojechałem do Egiptu z Triadą. Zapłaciłem za wycieczkę w hotelu Noria w centrum Sharm. Plaża znajduje się bardzo blisko hotelu. Po przylocie na miejsce pani rezydent poinformowała nas ,że nastąpiła zmiana hotelu. Na moje pytanie dlaczego ,odpowiedziała :bo tak. Rezydentka nawet nie powiedziała przepraszam. Była bardzo arogancka. Wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy do hotelu. Okazało się ,że jest on oddalony 40 min taksówką od centrum miasta a plaża od hotelu tez kolejną godzinę. Nieopodal naszego miejsca "wypoczynku" znajdowało się lotnisko. Po prostu masakra. Rezydentka w hotelu pojawiła się dopiero na następny dzień. Oburzała się jeżeli ktoś ze starszych i niedosłyszących ludzi prosił o powtórzenie tego co mówiła. Wydaje mi się ,że powinna pojawić się w hotelu szybciej w końcu przylecieliśmy rano. Nie wszyscy znają angielski , żeby zapytać gdzie je się obiad etc. Napisaliśmy pismo reklamacyjne. Rezydentka nie chciała się z nami spotkać w celu jego odebrania. Dorwałem ją na lotnisku- podpisała. Triada według prawa miała miesiąc na ustosunkowanie się do naszego pisma oczywiście po dwóch miesiącach nikt się nie odezwał! Co za tym idzie reklamacja została uznana. Ogólnie traktują ludzi z buta. Wymieniłem z nimi wiele pism. Zażądałem zwrotu części kosztów : 500zł za osobę. Za niedługo składam wniosek do sądu cywilnego. Wybaczcie ale reguła olewania klientów i brak zadość uczynienia to dla nich norma. Wiele polaków zamiast domagać się i walczyć o swoje - odpuszcza im. Myślę ,że powinno być inaczej. Wybaczcie ale 100 czy 200zł rekompensaty jakie nam zaproponowali to żadna rekompensata. Jeżeli nie zaczniemy walczyć o swoje to nic się nie zmieni. Korzystajcie z pomocy Rzecznika Praw Konsumenta - oni naprawdę pomagają . Ogólnie obsługa w Polsce była bardzo dobra ale już na miejscu….tragedia. Wystarczyłoby ,żeby rezydentka powiedział przepraszam-wytłumaczyła się jakoś to całej sprawy by nie było. NIGDY więcej z tradą. Gorąco NIE polecam. Przeczytaj: www. ultrasport. pl/tabela_frankfurcka_ - _dla_niezadowolonych_turystow, artykul, 492. htmlodpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij