|
Wątek:
|
Niemcy: od 1 stycznia 2009 wzrost opłat za autostrady
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.21.29.*
|
Data wysłania:
|
2008-11-20 16:07
|
Temat:
|
Niemcy: opłaty za autostrady
|
Treść:
|
A NIEMCY znowu robią nas w trąbę. Pod szyldem ekologii pogrążają naszych przewoźników. Sprzedali nam swoje rzęchy, a sami kupili nowe za unijne dotacje. Brawo! Za darmo wymienić złom na nówki i jeszcze dzięki temu zarobić, to dopiero jest mistrzostwo świata. A durni słowianie nawet się nie połapią i pewnie nic dla swoich nie zrobią. Myślę, że w PL ceny dla nas też pójdą w górę? Przecież u nas ważniejsza jest ekologia od gospodarczego zdrowego rozsądku. Lechu.
|
Odpowiedzi:
Niemcy: opłaty za autostrady [2008-11-21 16:51 79.185.149.*]
Kolego Lechu , a po co nasi kupowali ten nie ekologiczny złom. Bo u nasz nie patrzy sie wprzyszłośc , tylko zeby kupić za psie pieniądze i nie ważne w jakim stanie !!! I mamy już w auto-handach setki tysiecy osobówek !! Gdyby nie było na to zbytu ( głownie Polska ) , to by ten złom tam został i Niemcy mieli by problem , a nie my.Po drugie do zakupu pojazdów użytkowych ( ciezaróki i autobusy ) w UE nie ma bezpośrednich dopłat ,tak jak u nas Jezeli śledzisz żecie w Polsce , to ustawa o podatkach ekologiczna od spalin Sejm już uchalił. Więc kolego Lechu , utyskujesz a sam nie wiesz na co i czego się czepiś . Ot tak napluć na kogos , bez zdania racji odpowiedz » Niemcy: opłaty za autostrady [2009-10-10 21:54 188.33.70.*]
Zgadzam sie z przedmowca, po co bylo kupowac stare graty . Nawozili zlomu z zachodu i porzadnym samochodem nie ma jak sie poruszac. Bardzo dobrze im wiecej emisji spalin tym wiecej niech bula, jak nie mysla perspektywicznie. NIEMCY TO MADRY NAROD! odpowiedz » Niemcy: opłaty za autostrady [2009-09-10 08:09 83.24.235.*]
To ty nie masz racji. nasze firmy sa duzo biedniejsze od niemieckich. o stawkach nie wspomne.wiec nie stac nas na nowe wozy w klasie euro 5. W polskim transporcie pracuje 80 % samochodow w kl euro 2 i euro 3. odpowiedz » Niemcy: opłaty za autostrady [2010-10-21 09:23 178.37.43.*]
to nie Niemcy tylko Polacy wykańczają swój transport.Po wejściu do UE w polsce firmy z branży transportu zaczeły wyrastać jak grzyby po deszczu a większość ich floty stanowiły wraki ściągnięte z anglii porzerabiane w spartańskich warunkach, bądż innych krajów członkowskich. Wynikiem tego był drastyczny spadek cen za km. myśle że jak by w polsce utrzyała się liczba firm z przed kwietnia 2004. polski transport nie odbiegał by od standardów zachodnich. ceny były by na przyzwoitym poziomie tak że przedsiębiorców było by stać lisingować nowe auta bez obaw a kierowcy mieli by godną płace za swoją robote. odpowiedz »
|