|
Wątek:
|
POT: już jest gotowa strategia turystyczna na lata 2008-2015
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.168.150.*
|
Data wysłania:
|
2008-11-17 14:50
|
Temat:
|
Strategia turystyczna POT na lata 2008-2015
|
Treść:
|
Trudno nie dostrzec olbrzymich zalet internetu (w promocji turystycznej za granica). A zeby tenze byl wszech-dostepny, koniecznie wszelkie propozycje w kilku jezykach powinny byc prezentowane, nie tylko w angielskim. Chociaz w podstawowych jezykach, jakie sa wymagane w "Brukseli", czyli : niemiecki, francuski, hiszpanski (ten ostatni, najpopularniejszy obcy jezyk w USA, portugalski - prosze spojrzec na mape, ile ludzi na swiecie tymi jezykami wlada / porozumiewa sie; no i rosyjski. Co do chinskiego, to juz bylby szczyt marzen, zeby dotrzec do miliarda ludzi (no, chociaz kilkaset milionow). Moze jest jakas studentka (student)/ Chinczyk), ktory chcialby wspolpracowac / w roli tlumacza strony internetowej... Reklama kosztuje, ale bez reklamy, dzisiaj nic sie nie zdziala (prosze spojrzec na sukces Obamy w ostatnich wyborach).... NIe wpominam juz, bo to wydaje sie ewidentne, o naprawie polskich drog- naszej narodowej zmory. Ale to nie nalezy do kompetencji Organizacji Turystycznej. Miroslawa Woroniecki
|