|
Wątek:
|
karta euro>26
|
Autor:
|
Czytelnik IP 192.229.17.*
|
Data wysłania:
|
2008-11-14 12:34
|
Temat:
|
karta euro>26
|
Treść:
|
Musze potwierdzic zla opienie o ubezpieczycielu posiadaczy kart Euro<26: 1) proceduralnie przedluzali moment wyplaty (przykladowo: infolinia signal-iduna podala mi bledny adres do korespondencji) 2) po dostarczeniu wszystkich dokumentow decyzje wydali po 45 nie 14 dniach; 3) decyzja (wydana zaocznie) oceniala moj uszczerbek na zdrowiu 5-krotnie nizej niz PZU w ktorym rowniez bylem ubezpieczony 4) nie uwzglednili w wyplacie diety szpitalnej argumentujac iz powinienem o to poprosic w odrebnym pismie (OWU i zgloszenie zdarzenia im nie wystarcza) 5) infolinia powtarza jedynie: "widze ze nie zostala do Pana wyslana zadna korespondencja" 6) osoba przyjmujaca moje odwolanie od decyzji doradzila abym dowiadywal sie w punkcie informacyjnym o status mojej sprawy - obsluga tego punktu odmowila mi jednak odpowiedzi na proste pytanie: "czy zostalo do mnie wyslane skierowanie na komisje lekarska". Dramat. Opieszalosc i niekompetencje ubezpeczyciela bede eskalowal tak wysoko jak to tylko mozliwe poniewaz w moim przekonaniu umyslnie dzialaja na szkode ubezpieczonego. Odradzam
|