|
Wątek:
|
Branża turystyczna potrzebuje szkoleń?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.27.250.*
|
Data wysłania:
|
2006-03-22 10:16
|
Temat:
|
Kamila
|
Treść:
|
Jestem po takim szkoleniu "Profesjonalna obsługa Euroturysty" ze śrdoków UE i szczerze to bardzo mi się to to przydało. było 60 godz. jezyka obcego( ja miałam angielski) który obejmował słownictwo tylko i wyłącznie branzowe, i 30 godz. treningów z kminukacji interpersonalnej: prowadzenie rozmów, trudny klient, ja jako wizytówka firmy, itp. Oprócz tego poznałam ludzi z branzy z mojego miasta i okolic, i to było chyba naj;lepsze. Nigdzie nie mozan było spotkac tylu profesjonalistów w jednym miejscu, którzy wiedza o czym rozmawiają i moga sobie pomóc wiedza i doswiadczenie. jedynym minusem było to, że na tych kursach obok pracowników, którzy mają bezposredni kontakt z turysą - klientem, siedzieli kierownicy, prezesi, kucharki. Mimo, że założeniem kursu było szkolenie osób, które maja bezpośredni kontakt z turystami. reasumują takie kursy są bardzo potrzebne, ale dla osób które mają bezpośredni kotakt z klientem - turystą, one tak naprawdę doszkalają o pomagają nawiązywac kontakty z ludźmi z branży.
|