|
Wątek:
|
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.45.21.*
|
Data wysłania:
|
2008-11-02 21:12
|
Temat:
|
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
|
Treść:
|
Swietne!. Punktualny lot w jedną i w drugą strone do Tunezji w hotelu Samira Club - czerwiec 2008 .Przyspieszyłam termin o tydzien i oddano mi pieniadze , bo wycieczka ta była tansza. Dzieki Ci za to Wezyrze, dziekuję ludziom , ktorzy tam pracują. Z trzech organizatorów , Wezyr mial najtańszą ofertę. W Samirze pilnujcie , zeby dostać bungalowy , a nie hotel . Mielismy podany obiad na poklADZIE SAMOLOTU , A POTEm CIAStko i kawe lub herbate.
|
Odpowiedzi:
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2008-11-10 22:36 82.210.183.*]
Co za głupoty loty samolotów są o ustalonych porach a resztę i tak mieliście dostać debile. odpowiedz » Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2008-11-11 18:34 83.7.241.*]
jasne !!! ludzie , nauczcie sie wreszcie ze to MY placimy za wszystko a nie ze nam ktos cos gratis!!! nauczmy sie liczyc nasze pieniadze, bo to my charujemy cały rok zeby raz lub dwa w roku zrobic sobie lub bliskim przyjemnosc. to w wezyrze dziunie zarabiaja po 20 tys i sie teraz z nas smieja!! odpowiedz » Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2017-07-21 21:50 188.146.162.*]
w przyszłym tygodniu się z nimi sądzę za nie udane wczasy odpowiedz » Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2008-12-28 22:54 79.185.210.*]
hahahaha śmiać się śmieją... bo 20 tys to nikt po pracy w tym biurze nei widział <hahaha> odpowiedz » Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2008-11-03 12:01 157.25.92.*]
Witam! Jestem bardzo niezadowolona z opieki REZYDENTÓW Wezyra. Jeśli chodzi o współpracę klientów z tym biurem to kończy się ona w momencie uiszczenia wszystkich opłat. W październiku spędziłam urlop w Egipcie. Przestrzegam wszystkich przed rezydentką panią EWĄ. *Po przybyciu na miejsce okazało się, że nie ma wolnych pokoi i umieszczano wszystkich w pokojach familijnych (4osobowych z obcymi mi osobami !!) - pani rezydentka nie poczyniła żadnych kroków aby pomóc nam w tej sprawie. *Wycieczki można było wykupić tylko i wyłącznie następnego dnia po przylocie. Kiedy na następny dzień zdecydowaliśmy się na kolejną wycieczkę nie było możliwości jej wykupić, gdyż nie było nigdzie pani rezydentki, telefonicznie nam przekazała, że nie będzie jej w pobliżu naszego hotelu. *Wykupiliśmy wycieczkę: autokar podjechał pod hotel z 40 minutowym opóźnieniem. W porcie okazało się, że nie ma nas na liście, a nikt z pilotów nie mówi po angielsku. Po mojej interwencji pani rezydentka po godzinie napisała mi smsa, że już chyba sobie wszystko załatwiliśmy i powinno być ok. *Rezydenci pozostałych biur mieli od czasu do czasu krótkie dyżury w hotelu - tylko nie nasza pani rezydentka z Wezyra. *Pani rezydentka przekazała nam błędne informacje na temat ubezpieczenia, że jeśłi wykupimy wycieczkę z innego biura to ono w tym momencie jest nieważne. NIEPRAWDA!! Wszystkim polecam korzystanie i wykupowanie wycieczek z agencji, które znajdują się na miejscu w Egipcie. Punktualność, miła i pomocna obsługa, nawet często polskojęzyczna. Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego pobytu! odpowiedz » Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2008-11-03 17:41 83.13.26.*]
Mam takie same odczucia - pytanie pozostaje co zrobić aby WEZYR Nie nabierał klientów!!!!! odpowiedz » Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2008-11-09 14:08 90.141.43.*]
nigdy więcej z nimi nie jeżdzić to najlepsze i najprostsze rozwiązanie!!! szczerze polecam!!! jak wyjeżdzać to z takimi biurami najlepiej polskimi , które maja siedzibę tam gdzie płacimy za urlop, wtedy wiemy do kogo wnosić reklamację!! Pozdrawiam odpowiedz »
|