|
Wątek:
|
PKP Intercity oferuje 8 nowych połączeń
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2008-11-01 09:45
|
Temat:
|
PKP Intercity oferuje 8 nowych połączeń
|
Treść:
|
Aktualność: 8 nowych połączeń, promocje, krótszy czas podróży, a ponadto przedział dla najmłodszych pasażerów, to tylko niektóre z nowości jakie pojawiły się w rozkładzie jazdy PKP Intercity na najbliższy rok.
Większa ilość połączeń dotyczy komunikacji krajowej oraz międzynarodowej. Przykładowo z Warszawy do Wrocławia pociągi będą kursowały co dwie godziny, a do Poznania nawet co godzinę. Zostanie uruchomiony codzienny pociąg nocny z Warszawy do Berlina z wagonami bezpośrednio z Krakowa oraz Gdyni. Ci, którzy są zwolennikami zimowego szaleństwa będą mieli możliwość dotarcia m.in. do Innsbrucku z Warszawy i Poznania.
Z PKP Intercity będzie można dojechać również w trakcie wakacji z Gdyni do Odessy. Szybciej, bo ok. 10 minut wcześniej będzie można dostać się z Poznania do Warszawy. Szybciej o 15 minut będzie trwała także podróż na tracie Berlin - Warszawa.
Ale to nie wszystko, do podróży pociągami Intercity będą zachęcały również promocje. Na przykład "Super Przejazd", gdzie bilet "tam" w cenie 100 złotych, w tym tzn. "miejscówka" i tylko dopłata za "miejscówkę" "z powrotem". Ów oferta obowiązuje w klasie drugiej ośmiu wybranych połączeń. Za to inne promocje to "Wcześniej i Taniej", "Weekend z miejscówką", "Karnet dojazdowy" czy też "Super Miejscówka". Więcej informacji na temat szczegółów opisu promocji a także rozkładu jazdy można odnaleźć na stronie internetowej www.intercity.pl.
Na tej stronie przewoźnika będzie znajdowała się ponadto baza 230 000 hoteli na całym świecie, w których możemy bezpośrednio zarezerwować miejsca.
Nowością jest również "przedział dla malucha", w którym znajdzie się m. in. przewijak, miejsce na wózek, stolik do karmienia oraz zabawki. Również kolorystyka przedziału będzie bardziej przyjazna dla najmłodszych.
Nowy rozkład PKP Intercity ma wejść w życie 14 grudnia. Z początkiem listopada ruszy natomiast nowa kampania wizerunkowa spółki, która jest skierowana głównie do kierowców.
|