|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.24.3.*
|
Data wysłania:
|
2008-10-30 18:10
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
Nasz pierwszy kontakt z Itaką miał miejsce w pażdzierniku tego roku. Wykupilismy 4-dniowy pobyt na Lanzarote i na tydzień przed wylotem okazało się, że wyjazd nie dojdzie do skutku. Poinformowali, przeprosili, zaproponowali inny wyjazd (dłuższy i droższy) lub zwrot pieniędzy. Zdecydowalismy się na zwrot pieniędzy i zaczęły się problemy. Itace pieniądze musieliśmy przelać w 3 godziny. Na zwrot czekamy już 9 dni i nic. Dzwonimy codziennie, ale biuro nic sobie z tego nie robi. Mnóstwo sprzecznych informacji, a pieniędzy jak nie było - tak nie ma. Wygląda na to, że mają w zwyczaju finansowanie swojego biura z przetrzymywanych dowolnie długo pieniędzy klientów. Po takim "zapoznaniu" wątpię, czy jeszcze skorzystam z ich usług.
|