|
Wątek:
|
Turyści chcą pozwać Triadę
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.29.122.*
|
Data wysłania:
|
2008-10-22 21:17
|
Temat:
|
|
Treść:
|
Witam ,
Nie oceniam żadnych przypadków ale ja jestem zadowolona z usług Triady. Ja byłam 7 dni w Egipcie i 7 dni objazd autokarem po Egipcie. Powinniscie winnic raczej te osoby co Wam sprzedawały wycieczki i które Was źle poinformowały o warunkach. Ja jestem po hotelarstwie i wiem że standard poza granicami kraju się różnia od naszych standardów. Każdy kraj ma wlasne przepisy...Mnie odrazu poinformowano , że jest możliwość zmiany hotelu ale napewno nie na gorszy i oferowali razie czego w zamian za rekompesate wycieczke fakult. I Biuro Triady na ul Karmelickiej w Krakowie także poinformowało że warunki hotelowe w czasie objazdu nie będą super za te pieniadze , że Egipt w niektórych miejscach jest nastawiony na turystów - wiec nie wymagajmy cudów. Owszem rezydenci powinni byc bardziej mili ale cóż...
|
Odpowiedzi:
Triada nagminnie zmienia hotele [2009-07-03 14:01 213.158.196.*]
To, że Pani jest po hotelarstwie i wie, że standardy hoteli za granicą odbiegają od naszych wyobrażeń, nie jest w gruncie rzeczy istotne. Triada nagminnie stosuje metodę powiadamiania turystów o zmianie wtedy, gdy już nic nie można zrobić. Nas to spotkało również. Rezydentka nie zna nawet regulaminu własnego biura. Punkt 6 tego regulaminu mówi, że jeśli zostanie w jakikolwiek sposób naruszona realizacja umowy, klient ma prawo żądać na koszt Triady dostarczenia go do miejsca wylotu. My usłyszeliśmy, że jak sobie chcemy to możemy wracać na swój koszt. Triada wykorzystuje to, że ludzie boją się sądów. Inaczej zwracaliby uwagę na reklamacje i to co sądzą klienci. odpowiedz »
CHYBA ZNAM TRIADĘ [2008-11-02 21:09 83.238.145.*]
Dziewiąty raz ! jadę z TRIADĄ .Ogólnie oceniam realizację ich oforty na 7 w 10 stopniowej skali.To jest biuro dla masowego a nie elitarnego klienta,jest przecież relatywnie tanie.Programy imprez są realizowane.Młodzi piloci i rezydenci sa na ogół poprawni w pracy z wyjątkami -jak wszędzie.Są tam ludzie z klasą ,sa też osoby słabo rozumiejące swoje zadania,może nawet leniwe.W większości mieliśmy dobrą obsługę.Ale i my klienci nie zawsze wiemy na co się decydujemy, brak obycia turystycznego jest powszechny,często jesteśmy chimeryczni i zapominamy ,że jesteśmy na wakacjach. Oczywiście należy oczekiwać kupionego "produktu" i dochodzić swoich praw ale bez przesady. A BIURO POWINNO STARANNIEJ BADAĆ I ANALIZOWAĆ NASZE OPINIE, tak jak to zrobiła parę lat temu pilotka w KALABRII-prosta mądra ankieta ewaluacyjna (chyba analizowana).julian odpowiedz »
|