|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 196.204.149.*
|
Data wysłania:
|
2008-10-19 23:40
|
Temat:
|
ITAKA- proszę o opinie!
|
Treść:
|
Droga Pani nigdy nie twierdziłam,że inne hotele nie dostarczają wody do pokoi bo to nieprawda. W hotelach są różne rozwiązania. Turyści otrzymują wodę do pokoi lub pobierają ją w restauracjach.Widzę, że bardzo wybiórczo traktowała Pani moje wypowiedzi i mało tego nawet dobre rady odbierała w sposób negatywny. Mówiąc, że lepiej byłoby zaopatrzyć się w wodę butelkowaną z zewnątrz miałam i zawsze mam na myśli dobro klienta. Lepiej chyba zapłacić 3 funty egipskie za wodę zakupioną w sklepie niż 4 dolary za hotelową, nieprawdaż? Pozostałe napoje serwowane w kubkach miała Pani do dyspozycji od godz. 9.30 do 23.00.To, że hotel ma taką formę all inclusive jaką ma (nie serwuje tzw. mocnego alkoholu)nie upoważnia Pani do oczerniania z tego powodu rezydenta. Nie życzę sobie tego typu uwag tym bardziej, że zawsze staram się znajdować najlepsze dla Państwa kieszeni drogi rozwiązań.A propos słowa "sajgon". Nie istnieje ono w moim słowniku droga Pani. A jeśli mówiłam o tym, że w miesiącu lipcu i sierpniu był problem z miejscami to tylko w takim kontekście, że zostało to zgłoszone w Kairze i otworzono dzięki temu dwie nowe restauracje do dyspozycji gości.Z kolei a propos reklamacji - moim obowiązkiem jest poinformowanie Pani o drogach rozwiązań jeśli oferta biura podróży nie spełnia Pani oczekiwań i czuje się Pani oszukana.Z poważaniem (mimo wszystko). Rezydent
|