|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 88.156.80.*
|
Data wysłania:
|
2008-10-17 22:10
|
Temat:
|
Błagam o pomoc
|
Treść:
|
W nawiazaniu do wypowiedzi Pani Pauliny. Organizator zawsze przerzuca wine na turystow. Oddaliby pieniadze za wycieczke niezgodna z opisem, przeprosiliby za swoj blad i byloby po sprawie. Dla mnie jest oczywiste, ze jesli wycieczka jest inna niz oferuje Exim, to turysci maja prawo sie skarzyc. Najtrudniej jest sie przyznac do bledu. To, o czym Pani pisze, ze turysci nie wiedza, na co sie wybieraja, to prawda, bo Exim robi ich w balona. Mysla, ze wybieraja atrakcyjna wycieczke, bo tak ja zachwala rezydent a potem Exim sie wypina oferujac zupelnie cos innego, i jeszcze nie widzi swojej winy. Dla Eximu idealny turysta to wiecznie szczesliwy turysta, ktory placi i nie wymaga, a Exim zaciera raczki, bo kolejny typ przerobiony. Ja tez bylem z Eximem na wycieczce w Egipcie. I potwierdzam, ze to beznadziejne biuro. Ida to turysty z otwartymi rekami - po pieniazki, a potem tylko usmiech i niech Pan Turysta siedzi sobie cicho. Oto cala prawda o Eximie. Wycieczki niezgodne z opisem. Polecam pracownikom Eximu. Krzysiek
|