|
Wątek:
|
Prawdziwe opinie o biurze Triada
|
Autor:
|
Czytelnik IP 57.66.197.*
|
Data wysłania:
|
2008-10-08 13:33
|
Temat:
|
Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o Triadzie
|
Treść:
|
Moje wrazenia: no niestety - DNO!!!
Wyglada na to, ze rola tego biura podrozy ograniczala sie do zorganizowania przelotu i oplacenia hotelu. Niestety ostatnie podawane przez serwisy informacyjne wydarzenia sugeruja, ze i z jednym i zdrugim maja klopoty. Przy okazji wycieczki do turcji juz pierwszego dnia mialem szanse zetknac sie z podobna sytuacja i tylko dzieki zdecydowanemu "nie", nie wyladowalem w innym (znacznie gorszym - sprawdzilem) hotelu. Na rezydentow nie mialem co liczyc, pomijajac fakt niekompetencji, rezydentka wykazywala sie brakiem elementarnej kultury. (Nie wiem jak zdaja egzaminy na pilota nie majac pojecia o "trosce o klienta"). Pilot wycieczki objazdowej, no coz... to dluga historia, ale znow baardzo prosta. Pilot prawdopodobnie zatrudniony tuz przed wycieczka, ktory nie prowadzil wycieczki po turcji, ktory nie wykazywal checi przygotowania sie do oprowadzenia po zwiedzanych obiektach, ktory nie mowi po turecku, bardzo slabo po angielsku i z trudnosciami po polsku. Pilot uzywajacy slow (polskich), ktorych znaczenia nie rozumial, kupujacy pamiatki na postojach ;) i spozniajacy na zbiorke, pilot nie znajacy programu/planu wycieczki, pilot, ktorego w awaryjnych sytuacjach nie mozna znalezc. i tak dalej... i tak dalej...
Na koniec, przestrzegam przed haslami: "nie moge tego podpisac", "mam tylko 3 druczki potwierdzajace przyjecie reklamacji", "takie jest polecenie centrali". Sugeruje takze dokladne zapoznanie sie z regulaminem. (dostepny w katalogu)
Klient
|