Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Prawdziwe opinie o biurze Triada
Autor: Czytelnik IP 85.221.168.*
Data wysłania: 2008-10-06 15:15
Temat: Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o Triadzie
Treść: O Triadzie i Pani Zofii Gącarzewicz nie mamy dobrej opinii. Wycieczka - 17.09.2008- 1.09.2008 r, Turcja, 7+7. Cena 6.800 zł za 2. osoby (bez opłat lotniskowych i cen biletów), 2 tygodnie - tydzień hotel 5*, tydzień objazd.
1. na lotnisku - żadnej informacji, gdzie są przedstawiciele biura, żeby odebrać bilety, odnalezieni po naszych poszukiwaniach gdzieś na 1 piętrze, brak oznaczeń na walizki, bo jak Pani z Triady ujmująco wyjaśniła "wczoraj się skończyły"
2. Triada do dnia wylotu utrzymywała, że najpierw mamy objazd, poźniej wypoczynek. O zmianie dowiedzieliśmy się dopiero po lądowaniu w Antalyi, kiedy kobieta informująca nas o nr naszego autokaru wręczyła ulotkę z odręcznie napisaną nazwą naszego hotelu "pobytowego"
3. hotel bez zarzutów - wybraliśmy osobiście, nie za poradą agenta (opinie o hotelu na forach b. dobre);
4. w dzień rozpoczecia objazdu - spóźnienie TRIADY 3 godzinne, oczywiście bez żadnego przepraszam ze strony Triady, bo "wszystkie autokary mają dziś spóźnienie". Faks albo telefon z Triady informujący recepcję i czekających tam uczestników oczywiście za trudny do realizacji
5. objazd - tu mamy najwięcej zastrzeżeń
- hotele nie spełniające wymogów hoteli trzygwiazdkowych, bez kategoryzacji, grzyb na ścianach, odmowa zmiany pokoi przez obsługę recepcji, telefon przewodnika - wyłączony
- podwyższenie ceny "napiwków" zbieranych od grupy przez pilotkę bez żadnego uzasadnienia;
- autokar - stan techniczny katastrofalny: był niesprawny technicznie (w ciagu objazdu zepsuł się 3 razy) - ani razu nie został skierowany na przegląd techniczny ani do naprawy, a był naprawiany za pomocą "druta i taśmy klejącej"; pęknięta przednia szyba (zdaniem pilotki problem nie istniał), w czasie deszczu przeciekające okna i luki bagażowe (mokre bagaże), brak sprawnej gaśnicy (data ważności: 2005),
- przewodnik lokalny - całkowita farsa - jego wynagrodzenie obejmowało przejazd z grupą i wręczanie im biletów przed zwiedzaniem; nie było mowy o czekaniu np. na zagubionych uczestników wycieczki, opiekę nad grupą i jakiekolwiek czynności, których po przewodniku można by się spodziewać;
- przewodnik Zofia Gącarzewicz - duża wiedza i zaangażowanie w oprowadzanie, natomiast jeśli chodzi o bezpieczeństwo uczestników i rzetelność przekazywanych informacji dotyczących stanu autokaru - zgroza. Pani przewodnik przedkładała wykonanie ustalonego harmonogramu wycieczki nad bezpieczeństwo uczestników!!!!!
Nasza wycieczka jechała ponad godzinę autokarem z dużą prędkością na pękniętej oponie i wg przewodniczki stan autokaru nie zagrażał naszemu bezpieczeństwu, mimo że autokar aż się przechylił z uwagi na brak powietrza w oponie. Dopiero po interwencji większości uczestników i telefonie z konsulatu, który zawiadomiliśmy, przewodnik po ponadgodzinnej jeździe na takim kole przy złych warunkach pogodowych zdecydowała się na postój celem zmiany koła!! Koło, które było wg Pani przewodnik sprawne, aż się dymiło!!! Podobnie z następnymi usterkami w czasie jazdy - żadnej informacji, czy w ogóle autokar będzie naprawiany. Podczas 2. wyraźnej usterki Pani przewodnik również nie raczyła poinformować, czy i kiedy autokar zostanie naprawiony, pan kierowca naprawił usterkę za pomocą druta.. Przy 3. natomiast kierowca i Pani pilot nie raczyli skorzystać z pomocy drogowej, a poprosili o.. pchanie autokaru uczestników wycieczki. Dla mnie parodia.
- żadnej reakcji na prośby o zmianę niesprawnego autokaru przed niebezpieczną podróżą (przejazd przez Dardanele), na przeciekające okna, mokre bagaże odpowiedź Pani pilot: nic na to nie poradzę
- po zawiadomieniu konsulatu, że pilotka wiezie nas godzinę niesprawnym autokarem, i sporym wzburzeniem uczestników, którzy zwyczajnie bali się o swoje bezpieczeństwo, Pani pilot oświadczyła przez mikrofon, że po takiej sytuacji "odechciewa się jej pracować" i "dla tych osób, które nie brały udziału w tej sytuacji, będzie prowadziła wycieczkę NORMALNIE". Dla jakichś 3/4 uczestników więc Pani przewodnik nie chciała NORMALNIE prowadzić wycieczki. Nie muszę dodawać, że jej stwierdzenie przez 3/4 grupy zostało potraktowane co najmniej jako obraźliwe.
- zawyżone koszty wycieczek fakultatywnych, zawożenie do miejsc, w których jest drożej - to wie każdy, ale uczciwie trzeba przyznać, że Pani pilot nie przedkładała tych atrakcji nad NORMALNYM zwiedzaniem zgodnie z harmonogramem wycieczki, za którą zapłacilismy już w biurze. Wyjątkowo nieuczciwe było tylko pobranie 10 euro za os za spacer nocą po Stambule - fakultatywna wycieczka polegająca na dowiezieniu uczestników autokarem do placu Taxim i odwiezienie do hotelu.
- obcięty 1. dzień wycieczki - my mieliśmy akurat tzw. "wyrwę" z tyłu - prosto ze zwiedzania na objeździe do autokaru na lotnisko i do domu (bez 7 noclegu) , dużo znajomych z grupy miało tzw. "wyrwę" z przodu - obcięto im pierwszy dzień z pobytu.
Hotele, niesprawny autokar jakoś byśmy przełknęli, gdyby nie stosunek do tego Pani pilot, która całkowicie ignorowała nasze bezpieczeństwo. Kierowcę przez całą trasę mieliśmy jednego, bez zmiennika, a podróż trwała np. od 5:10 rano do 19:30. Jazda na czerwonym świetle, palenie w autokarze podczas jazdy czy rozmowy przez telefon komórkowy przy jego czasie pracy to już tylko błahostki.
Naszym zdaniem, wycieczka niewarta swojej ceny.
Karola i Paweł

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij