|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.222.104.*
|
Data wysłania:
|
2008-09-29 17:15
|
Temat:
|
ITAKA- proszę o opinie!
|
Treść:
|
Absolutnie zgadzam się z opinią, że ITAKA robi ludzi w balona. 23.09.08r. wróciliśmy z Szarm. Hotel Crowne Plaza zasługuje najwyżej na 3 gwiazdki (w ofercie all in clusive są alkohole, w rzeczywistości tylko wino i cienkie piwo, panowie z obsługi robili wielką łaskę podając napoje) ale to pomijam. Najlepsze były wycieczki fakultatywne, np. Jerozolinma 140 dol./ osoba i za to wspaniały przewodnik Pan Włodek, który oświadczył, że jest w zastępstwie bo on jest instruktotem nurkowania. Nic doadać nic ująć - wiafdomości "0". Zarówno w drodze do Jerozlimy jak i na miejscu zwiedzanie było koszmarem. Instruktor nie potrafił udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania, na domiar złego straszył brudnymi (posklejanymi) włosami i arogancją. Przewodnikiem do Kairu był "Arab" zajmujący się głównie wciskaniem wycieczkowiczom bubli (niby pamiątek". Proponuję osobom wyjeżadającym w ten rejon nie kupować wycieczek u rezydenta ponieważ są dużo droższe i nie spełniają podstawowych oczekiwań. W miasteczku Naama Bay są tańsze i z prawdziwym przewodnikiem. Nigdy więcej z Itaką.
|
Odpowiedzi:
ITAKA- proszę o opinie! [2008-10-13 19:22 195.205.252.*]
Ja również w tym skorzystałam z oferty ITAKA w hotelu Crown Plaza w Sharm. Również zostałam oszukana przez to biuro podróży. Wykupiłam pobyt z pakietem all inclusive, w którym otrzymałam tylko piwo i wino, nie dostawaliśmy do pokoju wody mineralnej w butelce, permanentny brak przekąsek w barze na plaży, wiecznie brak miejsc w restauracji, czystych sztućców, szklanek do zimnych napojów itp. itd. Ponadto "ucięto" nam pobyt o jeden dzień. Rezydentka, gdy zgłaszaliśmy jej nasze zastrzeżenia dotyczące pobytu w hotelu, stwierdziła, że mamy dostęp do wody w barach do 23 i że nie słyszała o tym aby jakikolwiek hotel dostarczał swoim gościom wodę mineralną do pokoju i że musimy się sami w nią zaopatrzyć jak również w inne napoje alkoholowe. O braku odpowiedniej ilości miejsc w restauracji w stosunku do liczby gości hotelowych potrafiła powiedzieć, że teraz nie jest źle, w lipcu i sierpniu to był dopiero "sajgon". Ponadto powiedziała, że informuje o wszystkich niedogodnościach biuro w Polsce i że jeśli mamy jakiekolwiek zastrzeżenia to powinniśmy składać reklamację do ITAKI. Napisałam reklamację, do czego namawiam wszystkich niezadowolonych z wczasów w Crowne Plaza, i czekam na odpowiedź. Ponadto przypominam,i sama skorzystam z możliwości, że jest Krajowa Izba Turystyki oraz prokuratura. Jednostronne niewykonanie umowy lub zaniżenie jakości usługi, za którą otrzymano zapłatę jest wyłudzeniem. Piszmy więc reklamacje i domagajmy się rekompensaty za nie dotrzymanie umowy.Pozdrawiam. odpowiedz »
|