|
Wątek:
|
Coffee Travel - nowy pomysł na biuro podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.11.162.*
|
Data wysłania:
|
2006-03-04 09:39
|
Temat:
|
w końcu mądra wypowiedź
|
Treść:
|
w końcu mądra wypowiedź...zazdrość jest niepotrzebna...jestem "szeregowym" pracownikiem, więc nie mam zbytniego wpływu na wygląd biura, ale mam sporo stałych klientów, którzy są zadowoleni z obsługi - wiem też, że niektórzy klienci kupują czasem oferty u konkurencji ponieważ zdarza się, że konkurencja ma podpisana umowę agencyjną z kimś z kim my nie mamy (nie możemy lub nie chcemy mieć). Klienci tego nie ukrywają i nikt nie robi z tego tytułu jakiegoś problemu. Jestem pewna,że "po drodze" trafiły się też osoby którym moja obsługa nie odpowiadała z różnych względów - pracownik biura jest człowiekiem a nie robotem - są dni kiedy może po prostu źle się czuć a nie może pójść na chorobowe...i wtedy jego uśmiech może nie być tak szeroki jak oczekuje tego klient. Jestem jedyną osobą w biurze zajmującą się sprzedażą ofert turystycznych, więc często klienci muszą czekać - staram zapobiegać temu prosząc żeby zostawili informację jaki kierunek w jakim terminie ich interesuje i nr tel kontaktowego - przygotowuję ofertę i oddzwaniam bądź przesyłam e-mailem (ew. faxem) - klient jest zadowolony,że nie czeka a ja nie tracę klientów. Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę duuuuuuużej sprzedaży i samych zadowolonych klientów w 2006 roku:-)
|