Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Coffee Travel - nowy pomysł na biuro podróży
Autor: Czytelnik IP 83.6.240.*
Data wysłania: 2006-03-03 18:19
Temat: To tylko dobrze sprzyja
Treść: cha,cha ,cha a ja nikomu nie zazdroszczę.Prowadzę biuro podróży juz od wielu,wielu lat i mam swoich wypracowanych turystów którzy od 15 lat nas nie opuszczają A dlaczego nie zdradzają biura ? To proste.Jest u nas miło i sympatycznie.Mozna pogawędzic ,pozartować,wypić wysmienitą kawę.lub herbatkę ,otrzymac do wyboru soczek (gratis).
I super ze powstają podobne biura .I o to chodzi aby sie kręciło .A przede wszystkim aby nasz wspólny czasami klient był zadowolony.
A ja sie ciesze ze rosnie konkurencja podobna do mojej To tylko dobrze świadczy o branzy turystycznej. Biuro posiadamy w centrum blisko dookola róznych biur turystycznych .Nigdy nie przyszło nam do głowy aby zazdrościć innym biurom podróży.A dlaczego ? Bo znamy wartosć naszego biura .I niech tak pozostanie.
Cieszę sie że powstają dobre biura podroży !!!!!!!!!!!!!!!!!!
A zazdrosnicy niech nas podpatrują.To jest bardzo proste a jednak dla niektórych wydaje sie czasami bardzo trudne.Na całe szczęscie TO KLIENT WYBIERA BIURO PODROZY.I niech tak naprawde pozostanie .
Zycze powodzenia w naszej niezwykle ciekawej branzy turystycznej

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

w końcu mądra wypowiedź [2006-03-04 09:39 83.11.162.*]
w końcu mądra wypowiedź...zazdrość jest niepotrzebna...jestem "szeregowym" pracownikiem, więc nie mam zbytniego wpływu na wygląd biura, ale mam sporo stałych klientów, którzy są zadowoleni z obsługi - wiem też, że niektórzy klienci kupują czasem oferty u konkurencji ponieważ zdarza się, że konkurencja ma podpisana umowę agencyjną z kimś z kim my nie mamy (nie możemy lub nie chcemy mieć). Klienci tego nie ukrywają i nikt nie robi z tego tytułu jakiegoś problemu. Jestem pewna,że "po drodze" trafiły się też osoby którym moja obsługa nie odpowiadała z różnych względów - pracownik biura jest człowiekiem a nie robotem - są dni kiedy może po prostu źle się czuć a nie może pójść na chorobowe...i wtedy jego uśmiech może nie być tak szeroki jak oczekuje tego klient. Jestem jedyną osobą w biurze zajmującą się sprzedażą ofert turystycznych, więc często klienci muszą czekać - staram zapobiegać temu prosząc żeby zostawili informację jaki kierunek w jakim terminie ich interesuje i nr tel kontaktowego - przygotowuję ofertę i oddzwaniam bądź przesyłam e-mailem (ew. faxem) - klient jest zadowolony,że nie czeka a ja nie tracę klientów. Pozdrawiam
wszystkich cieplutko i życzę duuuuuuużej sprzedaży i samych zadowolonych klientów w 2006 roku:-)
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij