|
Wątek:
|
Turysta ma prawo do wynagrodzenia za szkodę niemajątkową np.
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.21.13.*
|
Data wysłania:
|
2008-09-24 15:57
|
Temat:
|
Organizator jest odpowiedzialny za zepsucie urlopu
|
Treść:
|
Każdy kto procesował się z biurem podroży wie jak to jest. Działalność turystyczna jest jednym wielkim obszarem bezprawia. Kolejne kontrole UOKiK wykazują że 96 % biur stosuje niedozwolone klauzule umowne niekorzystne dla klientów. I co? I nic! Biura podróży słusznie zakładają, że na 100 niezadowolonych klientów w pierwszej fazie tylko 5 osób walczy do końca, we wszystkich instancjach. Wolą zapłacić 5ciu osobom niż 100 zwłaszcza po kilku latach. Czy biuro podróży nie ma zawartych umów z hotelami, które nakazują zwrot za niewykorzystane świadczenia? Czy nie ma umów z liniami lotniczymi, które nakazują naprawić szkodę, w razie nie wywiązania się z umowy? Czy nie ma zawartych polis ubezpieczeniowych OC? Otóż wszystko to mają i skrupulatnie z tego korzystają bogacąc się bezpodstawnie kosztem nabijanych w butelkę klientów. Każda próba ucywilizowania tej działalności wzbudza histeryczne reakcje oszustów udających przedsiębiorców branży turystycznej. Precz z rynku dranie! Zróbcie miejsce dla uczciwych i szanujących prawo w tej branży! Na razie uczciwi nie mają czego tam szukać.
|