|
Wątek:
|
Biuro odpowiada za błędy agentów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.21.13.*
|
Data wysłania:
|
2008-09-23 16:39
|
Temat:
|
to mały kroczek we wlaściwym kierunku
|
Treść:
|
Każdy kto procesował się z biurem podroży wie jak to jest.Dzialalnośc turystyczna jest jednym wielkim obszarem bezprawia.Kolejne kontrole UOKiK wykazują że 96 % biur stosuje niedozwolone klauzule umowne niekorzystne dla klientow. I co? I nic! Biura podróży słusznie zakładają, że na 100 niezadowolonych klientów w pierwszej fazie tylko 5 osób walczy do końca, we wszystkich instancjach. Czy biuro podróży nie ma zawartych umów z hotelami, które nakazują zwrot za niewykorzystane świadczenia? Czy nie ma umów z liniami lotniczymi, które nakazują naprawić szkodę, w razie nie wywiązania się z umowy? Czy nie ma zawartych polis ubezpieczeniowych OC? Otóż wszystko to mają i skrupulatnie z tego korzystają bogacąc się bezpodstawnie kosztem nabijanych w butelke klientow. Kazda proba ucywilizowania tej dzialalności wzbudza histeryczne reakcje oszustów udających przedsiębiorcow branży turystycznej.Precz z rynku dranie! Zróbcie miejsce dla uczciwych i szanujacych prawo w tej branży!
|