|
Wątek:
|
Coffee Travel - nowy pomysł na biuro podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.31.203.*
|
Data wysłania:
|
2006-02-28 13:46
|
Temat:
|
zainteresowana
|
Treść:
|
Tez prowadzę biuro. u mnie klient dostaje kawę, herbate czy wodę już dawno temu i nie robie z tego powodu zamieszania. A czy oferta jest dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta ? - wątpię - Z tego co wiem, Wasze biuro nie jest T.O., i nie macie swoich produktów. A tylko wtedy moglibyście przygotowywac oryginalne propozycje i nazywać je "spacjalnymi" . Bakwala to nie jest wielki i wyszukany smakołyk.W każdym barze tureckim można kupić...A czy klienci te wszystkie rarytasy otrzymują gratis ? Chyba nie , bo musielibyście dokładac do interesu. więc co w tym nadzwyczajnego ? U mnie w biurze każdy klient jest traktowany uprzejmie, serdecznie i otrzymuje tyle informacji ile samam mam na dany temat. A picie i ciasteczko ma wtedy, gdy ma na nie chęć - gratis !!A obsługa - dlaczego u Was ma być bardziej profesjonalna niż gdzie indziej ? Wiem że p. Gibson pracowała w Ecco na Al. Jerozolimskich - osobiście nie chciałabym być przez nia obsługiwana w biurze podróży...no chyba że "na swoim" się stara bardziej...A To, że klienci sa zadowoleni z obsługi u mnie w biurze, świadczy fakt, że wracają i niejednokrotnie spędzają 2-3 godziny na opowieściach z podróży i nie tylko. Zatem pomysłu "coffee" nie uważam za nic szczególnego..nie jestem zazdrosna, więc życze powodzenia !!!
|
Odpowiedzi:
zainteresowana [2007-05-07 23:57 213.134.160.*]
jesteś zazdrosna i ot co odpowiedz » ... [2006-03-01 23:28 193.238.180.*]
zazdrość , zazdrość, zazdrość i tylko to przemawia przez ta wypowiedź , żałosna jesteś kobieto . osobiście.... to ty sie zajmij soba i swoim biurem w pcimiu dolnym i popracuj nad sobą bo wstd przynosisz w branży . odpowiedz » Coffee Travel [2006-03-01 18:04 80.55.21.*]
To biuro ma profesjonalną obsługę. Są to osoby młode,wykształcone z dużym doświadczeniem w branzy turystycznej i jak widać w przeciwieństwie do Pani kreatywne i pomysłowe. Jest Pani zazdrosna- świadczy o tym sam fakt, że Pani temu zaprzeczyła i to że wypisuje Pani takie rzeczy. I najwyraźniej nie może Pani przeboleć, że Pani sama na coś takiego nie wpadła. Więc może proponuję skupić się nad własnym biurem i jego dalszym rozwojem, bo niedługo herbata i herbatniki mogą niewystarczyć. Jeżeli daży Pani taka sympatią i szacunkiem swoich klientów jak kolegów z branży to dziwne, że wogóle jeszcze ich Pani ma. odpowiedz » Coffee Travel [2009-07-04 11:59 80.72.45.*]
Jako, że miałem okazję Was odwiedzić w tym roku, z żalem przyznam, że to co piszecie odnośnie obsługi klienta mija się nieco z prawdą. Na wejściu ani "me" ani "be". Tylko pracownicy "czytający" coś namiętnie w ekranach komputerów. Przeszliśmy się po lokalu, ale o pomoc to nikt nie raczył zapytać. Jeśli to ma być nowa jakość obsługi klienta to chyba coś nie tak. Acha, piszę to NIE jako zainteresowana obsmarowaniem Was konkurencja, a jako potencjalny klient. Pozdrawiam i życze sukcesu, bo pomysł jest dobry, ale mocno raczkuje. odpowiedz » Coffee Travel [2009-07-16 14:42 83.6.12.*]
A o którym lokalu Coffee Travel mowa? odpowiedz »
|