|
Wątek:
|
Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
|
Autor:
|
Czytelnik IP 212.244.28.*
|
Data wysłania:
|
2008-09-10 22:24
|
Temat:
|
Zadowolony z wakacji z EccoHoliday
|
Treść:
|
Jako że przed wyjazdem z Ecco czytałem wypowiedzi na tej stronie, postanowiłem, że po powrocie też zdam krótką relację. Wycieczkę na Majorkę kupilismy 3 dni przed wylotem. Samolot linii LTE, trochę ciasny, ale na 3 godziny lotu ok. W stronę Majorki opóźniony 1 godzinę, w drugą stronę opóźnienia prawie 2 godziny. Hotel (Gala) wybraliśmy na podstawie komentarzy na stronach internetowych. Wiedzieliśmy czego się spodziewać i był w zupełności wystarczający, potwierdzamy, że obsługa miła, czysty i smaczne jedzenie. Basen jedynie to nie basen a brodzik i usytuowanie hotelu przy ruchliwych - głośnych uliczkach. Panie rezydentki bardzo miłe i pomocne. Odebrały i oddały nas sprawnie na lotnisko udzielając wszelkich informacji. Najmilej wspominamy wycieczkę z panią Martą przede wszystkim ze względu na wiedzę i jej przekazywanie podczas wycieczki. Ogólnie jesteśmy całkowicie zadowoleni z wyjazdu, zwłaszcza że była to najtańsza znaleziona przez nas oferta. Można zapłacić więcej np. w Itaka, a i tak może zdażyć się problem z lotem (przykład upadającej linii Futura...). Moim zdaniem każdą ofertę trzeba dokładnie przemyśleć, sprawdzić miejsce i hotel, poczytać komentarze, żeby wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę i nie ulegać złudzeniom, że np. hotel się przyzna w folderze, że ma malutki basen, choć na zdjęciu wygląda bardzo atrakcyjnie...
|