|
Wątek:
|
Turyści pozwali agenta za nieudzielenie informacji o wymaganych dokumentach
|
Autor:
|
Czytelnik IP 31.0.120.*
|
Data wysłania:
|
2021-01-04 21:35
|
Temat:
|
Turyści pozwali agenta
|
Treść:
|
Dodam ,że też miałam takiego Klienta, przy podpisywaniu Umowy kilkakrotnie zadawałam pytanie , czy na pewno ma ważny Paszport? Wylot do Egiptu , ważnośc Paszportu -6 m-cy do przodu. Klient zapewnił, że ma ważny Paszport i pojechał na lotnisko, gdzie nie wpuszczono Go do samolotu z powodu przeterminowanej daty ważności. Dokładnie brakowało parę dni. W biurze nikt przecież nie nagrywa Klientów, brak świadków, jak udowodnić przed Sądem ,że Klient byl informowany ? Klient zawsze może powiedzieć ,że nie informowano go i to co podpisał , to nie wie co podpisał. Całe szczęście , mój Klient normalny , pogodził się ze stratą. Jako Agent pomogłam Klientowi odzyskać częśc pieniędzy, które usatysfakcjonowały Klienta. Wyjazd Klienta na każdy dokument potwierdzający tozsamość i nie sprawdzenie jego wazności , to tak jakbyśmy wyjechali samochodem bez ważnego , przeterminowanego ubezpieczenia i prawa jazdy. Bardzo dużo Klientów nie sprawdza ważności Dowodów Osobistych szczególnie u dzieci. Mało tego , rodzice zawsze są pewni ,że SA WAŻNE. Tak więc żeby uniknąć problemów , najlepiej robić rezerwacje z dokumentem potwierdzającym tozsamość.
|