|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 90.156.54.*
|
Data wysłania:
|
2008-09-07 18:11
|
Temat:
|
ITAKA- proszę o opinie!
|
Treść:
|
Taka prawda!!! Większość polskich turystów nie ma pojęcia o turystce i hotelarstwie! Ludzie kupują wczasy w kiepskich hotelach w większośc nie są to hotele sieciowe. Niestety prawda jest taka że cena jak wszedzie jest wyznacznikem jakośći. Hotele *** i **** w większośći są to hotele klasy turystycznej, nastawione na ilość sprzedanych "room-nigts", wyżywienie obilczane wskażnikiem "Foodcost" wynosi w takich hotelach ok. 17%, gdzie w hotelach ***** sieciowych np. Starwoods (Sheraton. Westin) to 40%!? Tzn. mniejwięcej ze jakość i ilość wyżywienia np. śniadania realnie jest o 50% lepszej jakośći. A co do obsługi w takich hotelach wszystkie procedury są opisane w standartch danej sieci, dobra sieć dobre standarty, kiepski hotel=0 stanartów :-(, taka prawda! Ktoś ma pretensje za cene kanapek w samolocie! Typowe dla Polaków! Płacąc 1500 zł za 7dni, ludzie oczekują cudów (mercedesa za cenę fiata). Proponuje polecieć na wakacje liniamy np. Emirates czy Quantas w fisrt class za 8000$, do tego 7 dni w np. Jumeriach Beach Hotel 600$/doba za pokój stanardowy. Gwarantuje że wszystko bedzie ok! Niestey z doświadczenia wiem że dla polskich turystów: woda bedzie za mokra, za słońce za gorące, za zimno, za długo, za krótko, za mało, za dużo, itp. Tak się skałada że pracowałem w Dubaju kilka lat w hotelach, i niestey polacy turyści nie wielu ich lecz jednak zyskali marke największych "roomenta" co oznacza straszna maruda! A propo Itaki pewnie wiele mogłaby poprawić , lecz jakość obsługi klienta łączy sieę również z ceną zakupu wczasów, profesjonalizm rezydenta kosztuje! Powodzenia dla Polskich globetroterów! :-)
|
Odpowiedzi:
ITAKA- proszę o opinie! [2008-09-08 23:59 83.22.237.*]
....a jak się ma w/g Ciebie cena wycieczek organizowanych z Niemiec....sa tańsze !!!!!.....lepszej jakości..!!!!!...zastanów się co wypisujesz same bzdury!!!!!.....ha ha ha następna rezydentka się przebudziła w egzotycznym kraju,spędzająca pracująca-urlopująca sie za naszą kase!!!!!jesteście wszystkie do kupy.... DAREMNE I ŻAŁOSNE!!!!....mam nadzieje ze to biuro wreszcie zbankrutuje!!!!ŻYCZE TEGO Z CAŁEGO SERCA!!!!! odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-09-13 14:52 83.3.154.*]
... odp.TAKA PRAWDA : ja nie jestem rezydentką, tylko pracowałem!!! dobrych klika lat w hotelach za granicą własnie międzyinnymi 3 lata ZEA, oraz 2 lata Princess Cruises. Apropos bzdur, ceny urlopów, lotów itp. np. Niemiec są tańsze z killku powodów, niemieckie biura obsługują największą liczbe klientów w Europie!!! Tak więc kontrakty ktore podisują hotele( decydujący czynnik ceny i bilet lotniczy) są na atrakcyjniejszych warunkach - pośrednio atrakcyjniejszych cennach dla turysty. Po drugie portfele naszych rodzinnych turystów niestety:-( nie są tak grube jak niemieckie, i dobrze o tym wiedzą hotelarze więc wartość "extrasów" na jakie decydują się turyści jest na bardzo niskim poziomie, a o tipach nie wspomne( często pracownicy nie dostją pensji tylko utrzymują się z tipów!. Tak więc refundują sobie wykalkulowaną wartość w taki właśnie sposób ,że zawsze zapłacimy więcej za wakacje:-( Po trzecie proszę sobie łaskawie sprawdzić cenny wakacji z niemiec np. www.expedia.de i porównać czy ja wiem czy jest taka duża różnica! Po czwarte zawsze może Pani takie "niemieckie" wakacje sobie kupić, i być zadowolonym klientem, lecz jak znam życie i polskich turystów za rok kupią wakacje wtym samym biurze i przez rok pisać o tym wszystkim! Powodzenia Pani życze, i oczywiście udanych wakacji! Pozdrawiam odpowiedz » ITAKA- OSZUSCI [2008-09-08 06:28 81.96.200.*]
Polscy turysci sa tacy sami jak wszyscy inni ...to tylko brak kompetencji polskich organizatorow powoduje takie wlasnie niemile sytuacje. Czy ty myslisz, ze wszyscy, ktorzy pisza na tym forum sa klamcami i wymyslaja sobie niestworzone historie aby wyludzic pieniadze... NIE! Ci ludzie mieli zapsute wakacje za ktore sporo zaplacili! Malo Ci dowodow? "Gazeta Wyborcza", program w TVN, byc moze cos sie ukaze w "Dzienniku Polskim"...sama tego dopilnuje... Itaka pisze jedno w katalogu a na miejscu okazuje sie co innego. Wykupujac pokoje SUPERIOR a otrzymujac STANDARD. To juz jawne OSZUSTWO a nie kaprys polskiego klienta. Czarne na bialym! Pozniej slyszelismy od rezydentki, ze to ITAKA blednie wydrukowala katalog!!! Czyli ITAKA przyznaje sie do bledu! Itaka ma 30 dni na odpowiedz na moja reklamacje...juz prawie miesiac minal wiec sprawa prawdopodobnie trafi do sadu! odpowiedz » ITAKA- OSZUSCI [2008-09-08 21:39 83.3.154.*]
odp. Itaka- oszuśći. Proszę mi uwierzyć , żę polscy turyści nie są tacy sami jak "wszyscy inni", podobnie jak "angielscy gentelmeni " spędzający weekend w Krakowie lub Wrocławiu czy turyści narodowości żydowskiej (biorąc pod uwagę liczbę wpłyniętych skarg do światowej oraganizacji zrzeszajacej hotele). Jednakże ma Pani rację, argumenty przytoczone, wskazują na perfidną próbe oszukania! Przykro zmarnowanych wakacji :-( Powodzenia życze! odpowiedz »
|