|
Wątek:
|
Bardzo prosze o opinię o B.P. Pasja Tours Katowice
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.238.174.*
|
Data wysłania:
|
2008-09-06 22:06
|
Temat:
|
Bardzo prosze o opinię o B.P. Pasja Tours Katowice
|
Treść:
|
a co SZP dziecko jest czy co? opiekunka potrzebna? ok, milo jak rezydent bywa czesciej, ale po co? jak jest wypadek, zle swiadczenia, pokoj, jedzenie i iine swiadczenia , ktore zostaly wykupione a cos z nimi nie tak - wtedy nalezy zawiadomic rezydenta aby rzecz "naprawic", a jesli rezydent nie zajmuje sie sprzedaza dodatkowych wycieczek to po co codziennie ma byc? no tak, pewnie musi wysluchac kilkudziesieciu pytan, na ktore odpowiedz mozna uzyskac na recepcji albo na wiszacej tablicy, albo pomamczyc takich turystow. bo jakos na hotel, sam pobyt nie widze skargi. na pokoj trzeba bylo czekac? jesli byla podana informacja o ktorej mniej wiecej jest przyjazd i o ktorej rozpoczyna i konczy sie doba hotelowa wszystko jest w porzadku. bylo doczytac. jesli nie - to owszem biuro zaniedbalo klienta. poza tym majac 8 godzin mimo zmeczenia mozna milo spedzic czas, zostawiajac walizki na recepcji, przejsc sie po okolicy - to sie przydaje podczas pobytu. "organizacja byla slaba" - konkretnie czego? ok, autokar byle jaki, po interwencji podstawili inny, wiec blad naprawili, skoro naprawili problem zniknal,,, wiec co?
|