|
Wątek:
|
Hotelarze niezadowoleni z polityki Booking.com
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.217.197.*
|
Data wysłania:
|
2020-03-30 15:48
|
Temat:
|
Hotelarze niezadowoleni z polityki anulacji
|
Treść:
|
Zaliczke? a jaki mialby byc sens wplacania zaliczki, a nie zadatku? Zaliczka nie zabezpiecza interesow zadnej strony wiec z zalozenia jest bez sensu w tym przypadku. Wplaca sie zadatek. Wowczas przyjmujacy zadatek, w razie wycofania sie z umowy musi zwrocic dwukrotnosc. Przy zaliczce strony zwaracja sobie wzajemne swiadczenia, jesli wycofuje sie z umowy ktorakolwiek ze stron. Potocznie ludzie mowia: zarezerwowalem i wplacilem zaliczke.: - najczesciej wplacach zadatek i jak sie odwroci sytuacje, to zdecydowanie korzystniej miec wplacony zadatek niz zaliczke. Inaczej hotel na dzien przed przyjazdem anulucje Ci rezerwacje i odda kase - w szczycie sezonu to masakra i czesto zaprzepaszczenie szans na znalezinie czegokolwiek wolnego...
|